Lektira iz papirnate vrećice
Autor: Administrator , 23. 3. 2018.
Osmaši su na satu Hrvatskog jezika imali drugačije predstavljanje pročitanih knjiga – priču iz papirnate vrećice. Nakon što su pročitali knjigu Alkar, učenici su trebali nabaviti papirnatu vrećicu. Prednju stranu oslikali su kao naslovnicu pročitanog djela, a na suprotnoj strani papirnate vrećice zapisivali su citate opisa ili rečenice koje su im ostale u sjećanju. Glavnina je ove priče u sadržaju papirnate vrećice. Nakon izrade vanjskog dijela, u papirnatu vrećicu učenici su trebali staviti deset predmeta koji imaju poveznicu s pročitanom knjigom. Tijekom predstavljanja rada učenici su iz vrećica izvlačili predmete koje su u njih stavili i objašnjavali zašto baš taj predmet zaslužuje svoje mjesto u njihovoj priči. U vrećicama se tako našlo svašta: alka, gumeni konj, svijeća, marama, karta, novac… „Ujutro smo svi nestrpljivo stigli u školu. Vrećice su bile prva stvar u koje smo međusobno zavirivali jedni drugima. Trema me u početku skoro pojela cijelu, no kako sam počela govoriti potpuno sam se opustila i na kraju sam bila jako zadovoljna svojim nastupom. Svaki javni nastup se prokomentirao i popratio pljeskom“, ispričala je Maja Mirić. Na ovaj kreativan zadatak učenike je potaknula učiteljica hrvatskog jezika Ivana Beti.
Projekt " Energetska obnova zgrade Osnovne škole Draškovec na adresi Draškovićeva 47, Draškovec" sufinancirala je Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj, Operativni program „Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020.“
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Ukupno: 198871
Ovaj tjedan: 145