preskoči na sadržaj

Osnovna škola Draž

 > Pravilnici
Kriteriji za ocjenjivanje vladanja učenika
UZORNO

           Redovito pohađa nastavu i ostale aktivnosti

           Poštuje pravila kućnoga reda navedena u Pravilniku o kućnom redu

           Savjesno izvršava školske obveze ( nošenje pribora, opreme,..)

           Prihvaća odgovornost za svoje postupke

           Aktivno sudjeluje u kreiranju nastave

           Kreativnim pristupom i orginalnošću motivira ostale učenike u izvršavanju radnih obveza

           Ističe se kvalitetom rada i uloženim naporom

           Pozorno prati nastavu i potiče druge učenike

           Poštuje pravila timskog rada, pozitivno reagira na potrebe i zahtjeve koje učitelji postavljaju pred njega

           Uvažava sve zaposlenike Škole i primjereno komunicira s njima

           Prihvaća odgovornost za svoje postupke, poštuje tuđa prava, prijateljski je raspoložen i spreman pomoći

           Izrečena pedagoška mjera poticajna

           Svojim ponašanjem i postupcima doprinosi ugledu škole u svim prigodama (susreti, ekskurzije, izleti, projekti, programi...)

          Svojm odnosom spram imovine i okoliša daje pozitivan primjer ostalim učenicima

           Iskazuje tolerantnost prema različitostima

           Nije mu bila izrečena mjera ukora ili viša

DOBRO

           Pohađa nastavu i ostale aktivnosti uz poneki neopravdani izostanak

           Postavljena pravila kućnog reda uglavnom poštuje

           Povremeno zaboravlja pribor i opremu

           Nije uvijek spreman preuzeti odgovornost za svoje postupke

           Povremeno ometa druge učenike u učenju i praćenju nastave

           Nije uvijek spreman raditi u timu

           Uvažava samo učitelje predavače i prema njima ima primjerenu komunikaciju, a ostale ne uvažava

           Prihvaća odgovornost za svoje postupke, ali ponekad prebacuje krivicu na druge učenike

           Pristojno se ponaša u svim prigodama

           U prigodama u kojima drugi učenici nemaju primjeren odnos spram imovine i okoliša uglavnom je pasivni promatrač

           Ako mu je bila izrečena odgojna kaznena mjera, nakon toga je u potpunosti ispravio sankcionirano ponašanje

LOŠE

           Neredovito pohađa nastavu i neopravdano izostaje s nastave

           Često krši i ne poštuje dogovorena pravila kućnog reda

           Trajno izbjegava školske obveze (nošenje pribora, opreme...)

           Ne prihvaća odgovornost za svoje postupke

           Učestalo ometa druge učenike i često izaziva sukobe

           Ne poštuje pravila timskog rada

           Ne uvažava niti poštuje učitelja i ostale zaposlenike Škole

           Sklon je okrivljavanju drugih učenika za svoje loše postupke

           Svojim ponašanjem narušava ugled škole u svim prigodama

           Svojim ponašanjem daje loš primjer ostalim učenicima, osobito spram imovine i okoliša

           Unatoč izrečenoj pedagoškoj mjeri nije ispravio ponašanje.



E DNEVNIK

Za učenike i roditelje

Za nastavnike

LEKTIRE
Lista linkova je prazna
Oglasna ploča
Edu.hr

Hrabri telefon

              0800 0800

DOKUMENTI
Fiskalna odgovornost
Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Carnetove novosti
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Koliko dnevno vremena provodiš za računalom?





Forum
Korisni linkovi
Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 10. 2010.

Ukupno: 243803
Ovaj mjesec: 2290
Ovaj tjedan: 106
Danas: 39
CMS za škole logo
Osnovna škola Draž / Ive Lole Ribara 1, HR-31305 Draž / os-draz.skole.hr / ured@os-draz.skole.hr
preskoči na navigaciju