Otpad razvrstavamo zato da bi se taj otpad mogao ponovno reciklirati. Tako papir sakupljamo, recikliramo koristeći ga u nastavnom procesu (likovnom, tehničkom i radnom odgoju) i izvannastavnim aktivnostima (eko grupa) izrađujući od njega ukrasne predmete, lutke, čestitke te integracijskim kreativnim radionicama.
Većinu materijala možemo reciklirati, a time osiguravamo:
💚 smanjene onečišćenosti zraka, vode i tla
💚 ljepšu i čišću prirodu
💚 zdravlje svih živih bića
💚 štednju energije (20 %).
Smanjiti brda otpada možemo ako:
💚 ne bacamo neispisane bilježnice
💚 kupujemo proizvode s povratnom ambalažom
💚 kupujemo proizvode čija se ambalaža može reciklirati
💚 ne pripremamo hrane više nego što možemo pojesti
💚 ne bacamo hranu.
Učenici iz Mandićevca su na satu Likovne kulture nastavili s recikliranjem — Zemlju moramo čuvati svaki dan, a ne samo na njezin rođendan. Izradili su od recikliranog otpada svoje robote, u radu su koristili kutije, plastičnu ambalažu, čepove, limenke, karton, plastične vrećice, stari CD-ove, plastične čaše, slamke, žice, kartonsku ambalažu od jaja, uloge od wc papira...).
Više fotografija pogledajte OVDJE!
učiteljice Lucija Tomić i Rebeka Hausman