« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Naša škola sudjelovala je u projektu Kreativna STEM revolucija u Slavoniji čiji je nositelj Dječji kreativni centar DOKKICA iz Osijeka. U sklopu projekta je u svibnju 2023. za učenike četvrtih te petog razreda održana radionica pod nazivom Kriptografija.
Učenici su se upoznali s pojavom i razvojem kriptografije te se i sami okušali u dekriptiranju poruka. Radionica je imala za cilj razvijati timski rad, kritičko razmišljenje, strpljenje, preciznost te potaknuti interes djece za STEM u čemu je i uspjela.
Naša škola sudjelovala je u projektu Kreativna STEM revolucija u Slavoniji čiji je nositelj Dječji kreativni centar DOKKICA iz Osijeka. U sklopu projekta je u svibnju 2023. za učenike četvrtih te petog razreda održana radionica pod nazivom Kriptografija.
Učenici su se upoznali s pojavom i razvojem kriptografije te se i sami okušali u dekriptiranju poruka. Radionica je imala za cilj razvijati timski rad, kritičko razmišljenje, strpljenje, preciznost te potaknuti interes djece za STEM u čemu je i uspjela.
Naša škola sudjelovala je u projektu Kreativna STEM revolucija u Slavoniji čiji je nositelj Dječji kreativni centar DOKKICA iz Osijeka. U sklopu projekta je u svibnju 2023. za učenike četvrtih te petog razreda održana radionica pod nazivom Kriptografija.
Učenici su se upoznali s pojavom i razvojem kriptografije te se i sami okušali u dekriptiranju poruka. Radionica je imala za cilj razvijati timski rad, kritičko razmišljenje, strpljenje, preciznost te potaknuti interes djece za STEM u čemu je i uspjela.
Naša škola sudjelovala je u projektu Kreativna STEM revolucija u Slavoniji čiji je nositelj Dječji kreativni centar DOKKICA iz Osijeka. U sklopu projekta je u svibnju 2023. za učenike četvrtih te petog razreda održana radionica pod nazivom Kriptografija.
Učenici su se upoznali s pojavom i razvojem kriptografije te se i sami okušali u dekriptiranju poruka. Radionica je imala za cilj razvijati timski rad, kritičko razmišljenje, strpljenje, preciznost te potaknuti interes djece za STEM u čemu je i uspjela.