« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U našoj školi je održan 1. savjetnički posjet kojem su nazočili djelatnici škole. Detalje o svemu možete pročitati klikom na opširnije.
Ovaj savjetnički posjet, organiziran je od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja, a trajao je četiri sata, od 15:00 do 19:00 sati.
Voditelji stručnoga posjeta su bili Ivan Mikolić i Ivan Kunac. Ovaj stručni posjet imao je dva dijela. Prvi dio sadržavao je interaktivno izlaganje o aktivnome učenju, a drugi je dio o vrednovanju u nastavi. Drugi dio skupa sastojao se od tri radionice u kojima su naši djelatnici rado sudjelovali.
Prvi stručni posjet vezan je uz provedbu Cjelovite kurikularne reforme te kao podrška našim učiteljima u provedbi Škole za život. Nakon odrađenih radionica, sudionici skupa mogli su postavljati pitanja koja su ih zanimala, a koja se tiču frontalne primjene Škole za život. Voditelji su iscrpno odgovarali na postavljena pitanja. Po završetku skupa učitelji su potvrdili dosadašnja znanja i naučili nešto novo te će u učionice ući zadovoljni i puni dojmova.
U našoj školi je održan 1. savjetnički posjet kojem su nazočili djelatnici škole. Detalje o svemu možete pročitati klikom na opširnije.
Ovaj savjetnički posjet, organiziran je od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja, a trajao je četiri sata, od 15:00 do 19:00 sati.
Voditelji stručnoga posjeta su bili Ivan Mikolić i Ivan Kunac. Ovaj stručni posjet imao je dva dijela. Prvi dio sadržavao je interaktivno izlaganje o aktivnome učenju, a drugi je dio o vrednovanju u nastavi. Drugi dio skupa sastojao se od tri radionice u kojima su naši djelatnici rado sudjelovali.
Prvi stručni posjet vezan je uz provedbu Cjelovite kurikularne reforme te kao podrška našim učiteljima u provedbi Škole za život. Nakon odrađenih radionica, sudionici skupa mogli su postavljati pitanja koja su ih zanimala, a koja se tiču frontalne primjene Škole za život. Voditelji su iscrpno odgovarali na postavljena pitanja. Po završetku skupa učitelji su potvrdili dosadašnja znanja i naučili nešto novo te će u učionice ući zadovoljni i puni dojmova.
U našoj školi je održan 1. savjetnički posjet kojem su nazočili djelatnici škole. Detalje o svemu možete pročitati klikom na opširnije.
Ovaj savjetnički posjet, organiziran je od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja, a trajao je četiri sata, od 15:00 do 19:00 sati.
Voditelji stručnoga posjeta su bili Ivan Mikolić i Ivan Kunac. Ovaj stručni posjet imao je dva dijela. Prvi dio sadržavao je interaktivno izlaganje o aktivnome učenju, a drugi je dio o vrednovanju u nastavi. Drugi dio skupa sastojao se od tri radionice u kojima su naši djelatnici rado sudjelovali.
Prvi stručni posjet vezan je uz provedbu Cjelovite kurikularne reforme te kao podrška našim učiteljima u provedbi Škole za život. Nakon odrađenih radionica, sudionici skupa mogli su postavljati pitanja koja su ih zanimala, a koja se tiču frontalne primjene Škole za život. Voditelji su iscrpno odgovarali na postavljena pitanja. Po završetku skupa učitelji su potvrdili dosadašnja znanja i naučili nešto novo te će u učionice ući zadovoljni i puni dojmova.
U našoj školi je održan 1. savjetnički posjet kojem su nazočili djelatnici škole. Detalje o svemu možete pročitati klikom na opširnije.
Ovaj savjetnički posjet, organiziran je od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja, a trajao je četiri sata, od 15:00 do 19:00 sati.
Voditelji stručnoga posjeta su bili Ivan Mikolić i Ivan Kunac. Ovaj stručni posjet imao je dva dijela. Prvi dio sadržavao je interaktivno izlaganje o aktivnome učenju, a drugi je dio o vrednovanju u nastavi. Drugi dio skupa sastojao se od tri radionice u kojima su naši djelatnici rado sudjelovali.
Prvi stručni posjet vezan je uz provedbu Cjelovite kurikularne reforme te kao podrška našim učiteljima u provedbi Škole za život. Nakon odrađenih radionica, sudionici skupa mogli su postavljati pitanja koja su ih zanimala, a koja se tiču frontalne primjene Škole za život. Voditelji su iscrpno odgovarali na postavljena pitanja. Po završetku skupa učitelji su potvrdili dosadašnja znanja i naučili nešto novo te će u učionice ući zadovoljni i puni dojmova.