« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Mjesec hrvatske knjige ove se godine održava u okviru Godine čitanja s ciljem dodatne promocije knjige i čitanja, a poseban naglasak ovogodišnje manifestacije stavljen je na hrvatske autore.
Učenici 5. i 7. razreda obilježili su ovu značajnu manifestaciju na satu hrvatskoga jezika u suradnji sa školskom knjižničarkom.
Osmaši su imali radionicu „Hrvatski autori traže čitatelja“. Prije same radionice osmaši su došli u školsku knjižnicu gdje su sami izabrali naslov nekog hrvatskoga autora. Zadatak im je bio pročitati i istražiti što više o izabranoj knjizi i njezinom autoru. Na sljedećem satu hrvatskoga jezika u digitalnom alatu Canva izrađivali su plakate kojima će prezentirati knjige koje su izabrali te potaknuti i ostale učenike na čitanje.
Učenici 5. razreda igrali su igru gdje su morali pogađati hrvatske autore i njihova djela. Na ovaj su način ponovili neka od najvažnijih djela i autora u hrvatskoj književnosti. Na kraju su birali zanimljive ulomke koje su jedni drugima čitali na glas što ima mnoge prednosti te pozitivan učinak na jezični razvoj i razumijevanje.
Knjižničarka Martina Veber
Mjesec hrvatske knjige ove se godine održava u okviru Godine čitanja s ciljem dodatne promocije knjige i čitanja, a poseban naglasak ovogodišnje manifestacije stavljen je na hrvatske autore.
Učenici 5. i 7. razreda obilježili su ovu značajnu manifestaciju na satu hrvatskoga jezika u suradnji sa školskom knjižničarkom.
Osmaši su imali radionicu „Hrvatski autori traže čitatelja“. Prije same radionice osmaši su došli u školsku knjižnicu gdje su sami izabrali naslov nekog hrvatskoga autora. Zadatak im je bio pročitati i istražiti što više o izabranoj knjizi i njezinom autoru. Na sljedećem satu hrvatskoga jezika u digitalnom alatu Canva izrađivali su plakate kojima će prezentirati knjige koje su izabrali te potaknuti i ostale učenike na čitanje.
Učenici 5. razreda igrali su igru gdje su morali pogađati hrvatske autore i njihova djela. Na ovaj su način ponovili neka od najvažnijih djela i autora u hrvatskoj književnosti. Na kraju su birali zanimljive ulomke koje su jedni drugima čitali na glas što ima mnoge prednosti te pozitivan učinak na jezični razvoj i razumijevanje.
Knjižničarka Martina Veber
Mjesec hrvatske knjige ove se godine održava u okviru Godine čitanja s ciljem dodatne promocije knjige i čitanja, a poseban naglasak ovogodišnje manifestacije stavljen je na hrvatske autore.
Učenici 5. i 7. razreda obilježili su ovu značajnu manifestaciju na satu hrvatskoga jezika u suradnji sa školskom knjižničarkom.
Osmaši su imali radionicu „Hrvatski autori traže čitatelja“. Prije same radionice osmaši su došli u školsku knjižnicu gdje su sami izabrali naslov nekog hrvatskoga autora. Zadatak im je bio pročitati i istražiti što više o izabranoj knjizi i njezinom autoru. Na sljedećem satu hrvatskoga jezika u digitalnom alatu Canva izrađivali su plakate kojima će prezentirati knjige koje su izabrali te potaknuti i ostale učenike na čitanje.
Učenici 5. razreda igrali su igru gdje su morali pogađati hrvatske autore i njihova djela. Na ovaj su način ponovili neka od najvažnijih djela i autora u hrvatskoj književnosti. Na kraju su birali zanimljive ulomke koje su jedni drugima čitali na glas što ima mnoge prednosti te pozitivan učinak na jezični razvoj i razumijevanje.
Knjižničarka Martina Veber
Mjesec hrvatske knjige ove se godine održava u okviru Godine čitanja s ciljem dodatne promocije knjige i čitanja, a poseban naglasak ovogodišnje manifestacije stavljen je na hrvatske autore.
Učenici 5. i 7. razreda obilježili su ovu značajnu manifestaciju na satu hrvatskoga jezika u suradnji sa školskom knjižničarkom.
Osmaši su imali radionicu „Hrvatski autori traže čitatelja“. Prije same radionice osmaši su došli u školsku knjižnicu gdje su sami izabrali naslov nekog hrvatskoga autora. Zadatak im je bio pročitati i istražiti što više o izabranoj knjizi i njezinom autoru. Na sljedećem satu hrvatskoga jezika u digitalnom alatu Canva izrađivali su plakate kojima će prezentirati knjige koje su izabrali te potaknuti i ostale učenike na čitanje.
Učenici 5. razreda igrali su igru gdje su morali pogađati hrvatske autore i njihova djela. Na ovaj su način ponovili neka od najvažnijih djela i autora u hrvatskoj književnosti. Na kraju su birali zanimljive ulomke koje su jedni drugima čitali na glas što ima mnoge prednosti te pozitivan učinak na jezični razvoj i razumijevanje.
Knjižničarka Martina Veber