Dan darovitih učenika
Od nižih razreda najzanimljivije je bilo kod učenika 3. razreda. Oni su na Satu razrednika na papiriće trebali napisati neku za njih karakterističnu osobinu, darovitost, prepoznatljivost... Sve su papiriće stavili u vrećicu, izvlačili, čitali i pogađali tko se krije iza tih osobina. Učenike je to jako nasmijalo i razveselilo. Zatim su rješavali rebuse, zagonetke i na taj način razvijali matematičko-logičku te verbalno lingvističku inteligenciju. Neki su bili više, a neki manje uspješni. Zaključili su da svi imamo neku skrivenu darovitost.
S učenicima 5. razreda također je Dan darovitih obilježen u sklopu Sata razrednika. Učenici su na početku sata pročitali 7 tvrdnji koji se odnose na darovitu djecu, a njihov je zadatak bio pogoditi jesu li tvrdnje istinite ili lažne. Za neke tvrdnje su bez problema otkrili radi li se o lažima ili istini dok su im neke tvrdnje predstavljale problem. Zatim su rješavali logičke mozgalice i pitalice, koje pomažu u razvoju logičkog zaključivanja, razmišljanja i kombinatorike. Također povećavaju sposobnost koncentracije i pažnje te razumijevanje pročitanog teksta.
Učenici 6., 7. i 8. razreda obilježili su Dan darovitih u sklopu nastave Matematike. Učenici 6. i 7. razreda sudjelovali u rješavanju matematičkih zagonetki i sudoku-a, a učenici 8. razreda su sudjelovali u rješavanju matematičkih i logičkih zagonetki. Time su razvijali matematičko-logičku inteligenciju, ali i lingvističko-verbalnu.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |