Školski projekt: Moj književni junak
Učenici su trebali (svatko za sebe) odabrati književnog lika s kojim osjećaju duboku povezanost zbog sličnosti u karakteru, načinu razmišljanja i ponašanju. Učenici su ga kroz monolog predstavili jedni drugima.
Prilikom vrednovanja uzimalo se u obzir sljedeće odrednice: izbor lika, način na koji je lik prikazan kroz lutku ili crtež, kvaliteta napisanog teksta, lutkica ili crtež te izvedba. Cilj ovog projekta je omogućiti učenicima stjecanje i razvijanje dodatnih književnih znanja te razvoj kritičkog mišljenja i temeljnih četiriju komunikacijskih vještina (čitanje, pisanje, slušanje, govorenje). Razvijati i poticati prevladavanje straha od javnog nastupa kod učenika, kao i samostalnost i originalnost u rješavanju problema. Namjena ovog projekta je uočavanje povezanosti nastave književnosti, gramatike i medijske kulture sa svakodnevicom, razvijanje kulture slušanja i gledanja, poticanje razvoja kulture dramsko-scenskog izražavanja kao i osposobljavanje učenika za jezičnu komunikaciju. Ovaj projekt također promiče knjigu i čitanje te potiče razvoj dječje kreativnosti i prezentacijskih vještina uz bogaćenje rječnika. Ovakve su aktivnosti ključne za pomaganje učenicima pri savladavanju straha od javnog nastupa. Kroz ovakve aktivnosti i zadatke kod učenika se razvija i potiče inovativnost, logičko i kritičko mišljenje.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |