Kreativna lektira
Mjesec dana prije obrade tog djela za cjelovito čitanje učenicima su podijeljeni zadaci vezani uz projekt Petaši poduzetnici. Učenicima je najprije prikazana prezentacija koja govori o tome kojim se sve trikovima koriste trgovci kako bi privukli potrošače da koriste, tj. da kupe njihov proizvod. Učenike se poučilo i što znači pojam slogan te kako osmisliti dobar slogan koji će privući potrošače za potrebe projekta Petaši poduzetnici.
Zadatak u sklopu projekta Petaši poduzetnici bio je da osmisle najbolju čokoladu s odličnim sastojcima i nevjerojatnim djelovanjem. Morali su izraditi omotnicu čokolade i pritom paziti da omotnica privlači pažnju potrošača. Također su trebali osmisliti pamtljiv slogan, a dodatno su mogli osmisliti i televizijsku i/ili radijsku reklamu za čokoladu. Osim omotnice čokolade, od učenika se tražilo i da gramatički i pravopisno točno napišu kratku prijavu na natječaj (od 50 do 100 riječi) u kojoj objašnjavaju Willyju zašto su oni najbolji i zašto bi Willy trebao izabrati njih kao tvorce nove čokolade u svojoj tvornici. Učenici su napravili plakat na kojem su morali napisati ime svog poduzetničkog tima i nacrtati svoj logo te na plakatu izraditi/nacrtati omotnicu za čokoladu koju su izmislili. Na plakatu su trebali biti napisani sastojci njihove čokolade i objašnjeno djelovanje čokolade uz pamtljiv reklamni slogan za svoju čokoladu. Nakon kratke provjere razumijevanja pročitanog djela svoje su plakate učenici predstavili ostalim učenicima u razredu govorom u trajanju od 2 minute.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |