Lektira i memory kartice
Svaki par kartica trebao je sadržavati jednu karticu s pitanjem i jednu karticu s odgovorom na to pitanje. Kartice su učenici izrađivali u skupinama. Nakon izrađenih parova kartica, učenici su razmijenili setove kartica s drugim skupinama. Za uspješno sudjelovanje u igri učenici su trebali ovo književno djelo pročitati s razumijevanjem.
Drugačiji pristup interpretaciji lektirnog djela kod učenika je pobudio znatiželju i oduševljenje. Na kraju su učenici izrazili želju da još koji put obrade lektiru na ovaj način.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |