« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Izlet petih razreda
Došao je i taj dan. Svi mi, petaši II. osnovne škole umjesto u učionicama, zvono za početak nastave u utorak, 26. travnja, dočekali smo na Autobusnom kolodvoru Bjelovar. U početku pomalo uplašeni, gledali smo kako dolaze i odlaze autobusi....
Kliknite na više za nastavak.
Konačno, stigla su i dva autobusa koja smo toliko čekali. Na razredničin znak, počela je utrka s d razredom za najbolje mjesto u busu (posljednjih 5 sjedala u nizu). Bitka je dobivena i počasnu ložu zauzeo je dio našeg 5.a. Ipak, iz susjednog razreda nisu se previše bunili. U drugi autobus smjestili su se 5. b i 5.c razred sa svojim razrednicama, učiteljicama Anitom Vegh i Renatom Pavlić. Krenuli smo put kazališta Žar ptica gdje smo odgledali predstavu Ribar Palunko i njegova žena koja nas je podsjetila da je obitelj naše najveće bogatstvo. Kažu da smo bili jako dobra kazališna publika, a nas je najviše oduševilo kraljevstvo Morskog kralja u kojemu živi najsmješniji lik u predstavi – električna jegulja. Glumce smo pozdravili velikim pljeskom i krenuli put Trga Mažuranića gdje smo uz igru i druženje svoje sendviče nesebično podijelili sa simpatičnim jatom golubova koje smo tamo zatekli. 5.c i 5. b užinali su na jednom od najpoznatijih zagrebačih parkova, Zrinjevcu. Punih trbuha, nastavili smo s kulturnim dijelom programa. Mi (5.a i 5.d) s razrednicima Nikolom Mihočkom i Jelenom Ivezić pošli smo u Etnografski muzej gdje nas je kustosica Anastazija provela izložbom „Mitska bića Podravine“. Izložba nas je oduševila, iako smo se pomalo i uplašili priča o coprnjicama, vješticama, potopljeniku, vilama vodenkama, vilenjacima i noćnim morama. Razgled stalnog postava muzeja nije nas se previše dojmio, no zato nas je na katu čekalo iznenađenje. Širokog osmijeha, dočekao nas je Sudanac Sam Bushara s kojim smo se brzo sprijateljili. Iznenadili smo se kojom smo lakoćom i brzinom uz njegovu pomoć postali mali bubnjarski jer orkestar. Sam nam je objasnio i da sviranje bubnjeva potiče suradnju lijeve i desne strane mozga te da, kad naučite svirati djembe bubnjeve, s lakoćom usvajate druge instrumente. Za kraj druženja s novim prijateljem, pali su i popularni „selfiji“. Ni drugoj polovici petaša nije bilo nimalo loše. U Arheološkom muzeju razgledali su egipatsku zbirku te naučili čitati i pisati hijeroglife. Puni dojmova, uputili smo se prema poznatom zagrebačkom parku Maksimir s obzirom da nam je prvotni plan glavom i bradom pokvario turski predsjednik. Naime, odabrao je isti dan za posjet Zagrebu kao i mi stoga smo isplaniranu šetnju Gornjim gradom zamijenili odlaskom u Maksimir. Potajice smo bili sretni što je tako ispalo smo se u Maksimiru odlično zabavili. Šećer je, kao i uvijek, došao na kraju. Nagovarali smo razrednike da na povratku svratimo u McDonald's i uspjeli smo u naumu. To je zaista bio savršen kraj savršenog izleta. Iako umorni, željeli smo da put kući potraje što duže jer ni u autobusu nije nedostajalo zabave. No, naposlijetku smo stigli na mjesto s kojega smo i započeli svoje putovanje svjesni da ionako „sve što je lijepo kratko traje“.
Laura Šporčić (5.a)
Vinko Božičević (5.a)
Fran Derifaj (5.a)
Karla Galir (5.a)
Dora Patekar (5.a)
Jelena Ivezić, prof.