
| « Siječanj 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 
 
	 
	
		
		 
	
	
27.10.2010. godine za učenike 1.b razreda PŠ Centar ustrojen je integrirani nastavni dan na temu Afrika. Integrirane su sljedeće nastavne jedinice:
SRO - Prikaz UNICEF-ovog dokumentarnog filma i upoznavanje s akcijom "Škole za Afriku"
HJ - Interpretacija i dramatizacija afričke narodne priče "Krađa sunca"
LK - Dizajniranje slikovnice "Upoznajem Afriku"
TZK - Plesne strukture; Elementarne igre (porijeklom iz Afrike)
Na početku integriranog nastavnog dana učenici su objavili svoja prethodna znanja o Africi. Evo nekih izjava:
FRAN: "Afrika je jako daleko."
BARBARA: "Afriku sam vidjela na televiziji."
ERIK: "U Africi ima gladne djece."
PETAR: "U Africi žive siromašni ljudi."
KARLO: "Afrika je pustinja."
JOSIP: "U Africi ljudi imaju čudne frizure - kao da imaju gliste na glavi."
PAULA: "U Africi je jako vruće."
LEO: "U Africi ima slonova, lavova i žirafa."
Pogledavši fotografije, plakate i UNICEF-ov dokumentarni film za mlađi uzrast učenici su stekli uvid u težak život svojih vršnjaka i osvijestili nužnost pomaganja u opremanju škola te omogućavanju kvalitetnijeg obrazovanja i života u Africi općenito. Upoznati su s organizacijom UNICEF i uključivanjem naše škole u humanitarnu akciju. Sve što su vidjeli ostavilo je snažan dojam na njih.
Toga dana učenici su također donijeli plastične boce koje ćemo prodati i prikupljenim novcem sudjelovati u humanitarnoj akciji.
Tijekom drugog nastavnog sata interpretirali smo afričku narodnu priču "Krađa sunca". Učenici su sjedeći u krugu nakon obrade priče, u etapi stvaralačkoga rada, dali zvučnu kulisu priči (oponašanjem životinja, prirodnih pojava itd.), a potom smo podijelili uloge i rekvizite te dramatizirali priču. Svaki učenik je glumio zadani lik (poglavice Vai i Mokulaka, Mokele, Molumba, kornjača, pavijan, crvena lunja, ose, pčele, ratnici, leopard ...). Svi su se uistinu uživjeli u uloge i uživali u izvedbi.
Sljedeća aktivnost bilo je dizajniranje slikovnice "Upoznajem Afriku". Svaki učenik je drvenim bojicama ilustrirao jednu stranicu prema tekstu koji je napisala učiteljica. Nakon izložbe i analize, radove smo uvezali i još jednom, sjedeći u krugu, prolistali i pročitali slikovnicu. Cilj slikovnice je prvašićima na jednostavan i zanimljiv način, prilagođen njihovoj dobi i mogućnostima, pružiti osnovne informacije o Africi. Učenici će edukativnu slikovnicu svakodnevno moći posuđivati i nositi kući na čitanje.
Dan smo završili plesom i elementarnim igrama afričkoga porijekla te su učenici prepuni dojmova pohitali svojim domovima kako bi roditeljima što prije ispričali kakav poseban i zanimljiv dan su proveli u školi. Daleka Afrika prvašićima više nije tako daleko. Kroz navedene integrirane aktivnosti nakratko su u mašti otputovali u tu neobičnu zemlju, a u njihovim srcima pobuđeno je suosjećanje i želja za pomoći svojim afričkim vršnjacima.
 P1010128.JPG
		(674.90 KB)
 
		P1010128.JPG
		(674.90 KB)				 P1010131.JPG
		(682.64 KB)
 
		P1010131.JPG
		(682.64 KB)				 P1010132.JPG
		(693.43 KB)
 
		P1010132.JPG
		(693.43 KB)				 P1010136.JPG
		(660.67 KB)
 
		P1010136.JPG
		(660.67 KB)				 P1010129.JPG
		(652.11 KB)
 
		P1010129.JPG
		(652.11 KB)				 P1010134.JPG
		(680.20 KB)
 
		P1010134.JPG
		(680.20 KB)				 P1010135.JPG
		(684.48 KB)
 
		P1010135.JPG
		(684.48 KB)				 Povratak |
 Povratak |
	 Ispiši članak |
 Ispiši članak |
	
    	
		 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]
 Pošalji prijatelju
	 	    
    
    
	
		]