« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Je li matematika težak predmet?
Na to su pitanje odgovarali roditelji učenika predmetne nastave na početku predavanja.
Petnaestak se roditelja odazvalo pozivu i došlo na predavanje čiji je cilj bio upoznati roditelje o metodama i načinima učenja matematike u predmetnoj nastavi.
Na pitanje smatraju li matematiku teškim predmetom većina je roditelja, njih gotovo 86%, odgovorila potvrdno.
Je li matematika težak predmet?
Na to su pitanje odgovarali roditelji učenika predmetne nastave na početku predavanja.
Petnaestak se roditelja odazvalo pozivu i došlo na predavanje čiji je cilj bio upoznati roditelje o metodama i načinima učenja matematike u predmetnoj nastavi.
Na pitanje smatraju li matematiku teškim predmetom većina je roditelja, njih gotovo 86%, odgovorila potvrdno. Učiteljice matematike ukazale su im neke osobitosti tog predmeta koji se mora učiti svakodnevno (svojevrsni trening), kako bi njihova djeca bila u formi i mogla redovito učiti nove sadržaje i razumjeti ih. Informirale su ih i o organizaciji učenja i najučinkovitijim metodama rada, kao i o kriterijima ocjenjivanja koji se mogu pronaći na web stranici škole.
Susret je završio razmjenom iskustava i pozivom na suradnju i dogovore radi usvajanja što boljeg znanja naših učenika jer je to temelj bez kojega se ne može stvarati kvalitetna dogradnja u nastavku obrazovanja.
Nismo uspjeli doći do čarobne formule koja bi garantirala uspjeh, no R² (redoviti rad) bi mogao biti dobar početak.