« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Učenici sedmih i osmih razreda, zajedno s učiteljima Ljiljanom Inkret Martinčević, Martinom Dugonjić, Denisom Baisom i Marinelom Schatten sudjelovali su od ponedjeljka do petka u Erasmus + projektu. Organizatori mobilnosti bili su Španjolska i koordinator Slovačka, a uključili su se učenici iz Španjolske, Portugala, Slovačke, Rumunjske, Turske i Hrvatske koju su predstavljali učenici II. osnovne škole Varaždin.
Osnovnoškolci istraživali su teme koje su se bavile obrazovanjem u raznim zemljama te kršenju ljudskih prava. Zadatak je bio napisati rad kako pomoći u rješavanju ovih zahtjevnih pitanja. Učesnici su zainteresirano pristupili zadacima te ih uspješno rješavali i prezentirali u virtualnome okruženju. Usprkos tehničkim poteškoćama učenici iz raznih zemalja su se putem video poziva udružili i raspravljali o postavljenim temama.
Budući da je tehnologija sve razvijenija, javljaju se i novi oblici kršenja ljudskih prava. Kao velika opasnost modernoga doba istaknuto je nasilje preko interneta, cyberbullying. Zahvaljujući ovome projektu, učenici su bili potaknuti na iskreno razmišljanje o ljudskim pravima i koliko je zapravo njihovo često kršenje.
Kao najvažniji ciljevi Erasmus + projekta istaknuto je sljedeće: produbiti znanje učenika i učitelja o ljudskim pravima s naglaskom na obrazovanje, poboljšati komunikaciju i suradnju između učenika i učitelja, razvijati svijest o različitim kulturama, osvijestiti učenicima važnost tolerancije, nediskriminacije, poticati raznovrsnost i jednakost na svim razinama, stvoriti aktivno građanstvo koje će se boriti za poboljšanje ljudskih prava. Projekt je omogućio produbljivanje svijesti o ljudskim potencijalima te njegovanju jezičnih kompetencija gdje su učenici Škole pokazali visok stupanj poznavanja Engleskoga jezika.
Tjedan je protekao u zabavnoj atmosferi, a učenici su istražujući i komunicirajući s ostalima osvijestili važnost ljudskih prava te potrebu za povezivanjem i uvažavanjem različitih kultura.
Lucija Rogek, 8. d i Toni Josić, 8. d