preskoči na sadržaj

II. Osnovna škola Varaždin

Login
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Radno vrijeme škole

Ponedjeljak - Petak

7.00 - 15.00

IZDVOJENO

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 9. 2021.

Ukupno: 211407
Ovaj mjesec: 2350
Ovaj tjedan: 949
Danas: 35
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Započele radionice s kognitivnim agentima
Autor: Helena Lacko, 7. 6. 2023.

2. lipnja 2023. održana je prva radionica s igrificiranim kognitivnim agentom za učenike II. osnovne škole Varaždin. 2. B razred, sa svojom učiteljicom razredne nastave Natalijom Lončar, dizajnirali su kognitivnog agenta Micka kojeg su članovi Laboratorija za umjetnu inteligenciju partnerske institucije Fakulteta organizacije i informatike prilagodili za upotrebu.


Radionicu su vodili nastavnica informatike Marinela Schatten, vanjska suradnica, te dr. sc. Bogdan Okreša Đurić i Tomislav Peharda, predstavnici Partnera 1.

Kognitivni agenti za razgovor su sustavi umjetne inteligencije koji sadrže govorno sučelje (moguće je njima izravno razgovarati, tj. reagiraju na ljudski govor), grafičko sučelje (sadrže avatara koji reagira na govor) te su inteligentni (u stanju su automatizirati različite radnje koje bi inače trebao provoditi čovjek). Mnoge znanstvene studije pokazuju da primjena kognitivnih agenata za razgovor u edukaciji daje vrlo dobre rezultate u postizanju ishoda učenja.

Planirano je provesti najmanje 9 radionica za učenike na čijem razvoju i provedbi će raditi ukupno 12 učiteljica odnosno učitelja. U svim radionicama uz ostale sudjelovati će i učenici s poteškoćama kako bi se testirale novorazvijene metode podučavanja temeljene na igrifikaciji i umjetnoj inteligenciji.

Glavni ciljevi svake od radionica su:

  • Stjecanje STEAM vještina kod učenika i posebno učenika s poteškoćama
  • Testiranje novih metoda i tehnika poučavanja STEAM sadržaja i korištenjem STEAM metoda (koje su učiteljice i učitelji stekli na edukativnim radionicama u aktivnosti 1)
  • Testiranje novih metoda podučavanja temeljenih na igrifikaciji, umjetnoj inteligenciji i proširenoj stvarnosti (koje su razvijene u aktivnosti 2)

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju