« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Učenici 4.b i 4.d razreda u sklopu terenske nastave – Škole u prirodi, proveli su tri veoma zanimljiva, poučna i zabavna dana. Vidno uzbuđeni učenici jedva su dočekali da se smjeste u autobus i da trodnevna pustolovina počne. Iako vremenske prilike nisu bile na njihovoj strani, odlučili su da im ništa neće pokvariti dobro raspoloženje.
U tri nezaboravna dana učenici posjetili Zagreb, Ivaninu kuću bajki i Đulin ponor u Ogulinu, šetali su i plesali u Crikvenici. Na otoku Krku posjetili su Jurandvor i crkvicu svete Lucije gdje je pronađena Bašćanska ploča. Prošetali su NP Risnjak i u Karlovcu razgledali Aquatiku – slatkovodni akvarij.
Škola u prirodi poseban je oblik odgojno – obrazovnog rada gdje učenici u neposrednoj stvarnosti promatranjem uče i usvajaju nastavne sadržaje.
Putujući različitim krajevima naše domovine, učenici su ponovili prirodno geografske cjeline RH – Nizinsku, Gorsku i Primorsku Hrvatsku te njihova osnovna obilježja. Promatrali su, dodirivali i mirisali različito bilje. Ponovili su povijest hrvatskog jezika i pisma, pisali razglednice i prisjetili se kako su se nekad ljudi pozdravljali kada bi negdje otputovali. Uživali su u šetnji NP Risnjak te čuli mnoge zanimljivosti o biljnom i životinjskom svijetu šuma. U Karlovcu su ponovili i proširili znanje o slatkovodnim ribama. Pjevali su pjesme o moru, slikali morem uz more, čitali priče i rješavali matematičke zadatke u autobusu, plivali, šetali, plesali i još mnogo toga.
No, ono najvažnije što su naučili, provodili i potvrdili je da se unatoč lošem vremenu, može itekako uživati, kako je od svega najvažnije prijateljstvo, druženje, zabava i međusobno poštivanje.
Učiteljice 4.b i 4.d: Melina Tomljenović i Draženka Pust
Učiteljice u pratnji: Sanja Šobak i Sanela Horvat