« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Sport, poligoni, virtualne utrke biciklom, odlazak na teren, planinarenja, bicikl, novinarstvo, forenzika, pijesak, Crkva na kotačima, školski mjuzikl, biljke i životinje, tradicijske igre, Varaždin u srcu, muzeji… Sve navedeno udomaćilo se na Projektnim danima, ostvarilo kroz projektnu nastavu i ugodnu atmosferu.
Projektni dani održavaju se svake godine i učenicima omogućuju rad na drugačiji način. Ove školske godine održali su se od 13. do 15. svibnja 2024. godine. Završili su izvedbom školskog mjuzikla Večer mjuzikla u Hrvatskom narodnom kazalištu.
Učenici su tri dana sudjelovali u radioničkom tipu nastave, trudili se u izvršavanju aktivnosti i predstavljali svoje projekte.
Prvašići su planirane aktivnosti započeli u u Parku Ivana Pavla II., nastavili šetnjom kroz gradske ulice i završili posjetom Gradskoj tržnici. Što povezuje park, grad i zdravu hranu saznali su iz vlastitog doživljaja. Učenici drugih razreda 13. svibnja uputili su se vlakom u Doljan, upoznali su rad na farmi koza i život na selu. Nagradili su se piknikom i nizom igara na svježem zraku, a drugi dan uživali su u izradi papirnatih zmajeva i tradicijskim igrama.
U trećim razredima bilo je vrlo zanimljivo. Varaždin u srcu ime je radionice koja se odvijala kroz razne aktivnosti – istraživačka šetnja gradom i dokumentiranje gradskih znamenitosti, posjet Gradskom muzeju Varaždin i Turističkom uredu. Aktivnosti su zaokružili izradom brošure Varaždina.
Četvrtaši su svoje aktivnosti proveli na terenu. Dio njih započeo je laganim planinarenjem na Ham Pokojec i slobodnom igrom, a ostali su krenuli vlakom prema Čakovcu. Radionica Promet i ja – grad i domovina uspješno je objedinila aktivnosti koje su razveselile učenike. Svoje vještine skejtanja i bicikliranja pokazali su Parku mladih i na školskom poligonu.
Radionice za učenike predmetne nastave većinom su bile usmjerene na temu Bicikl. Varaždin je grad u kojem je bicikl poznato prijevozno sredstvo te je upravo ta misao bila vodilja u aktivnostima.
Tko je ukrao bicikl? naziv je radionice forenzike, Matematički bicikl upario je aktivnosti likovnog i matematike, Bicikl kroz povijest, Bicikl kroz strane jezike, Biciklom kroz reljef Hrvatske, Bicikl na ulicama grada, intervju o biciklima s građanima, djelatnicima i učenicima škole, vožnja poligonom.
Kako je bilo, što se događalo pogledajte i poslušajte u privitku.
intervju s ravnateljicom (https://drive.google.com/file/d/10vzU6FdqdQwhh6qCLK4s9AdgPZDzZvWq/view?usp=sharing)
Izradili: Novinarci
(učenici medijske radionice)
Voditeljice: Maja Šmic, Sandra Ostoić