« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Nastava se u II. osnovnoj školi Varaždin od 20. do 24. ožujka 2017. odvija u obliku projektnog tjedna sa zajedničkom temom „Voda“, čime su učenici i učitelji Škole pridonijeli obilježavanju Svjetskog dana voda.
20. ožujka 2017. – prvi dan projektnih dana
1.a
Prvog dana učenici su razgovarali o vodi i o tome kako je ona potrebna za život. Rješavali su vodenu matematiku te brojne morske slagalice i brojalice. Naučili su kako pravilno prati ruke.
1.b
Učenici i učiteljica pripremaju se za projektne dane i planiraju aktivnosti:
Prvog dana učenici su govorili o morskom svijetu i njegovim životinjama. Istraživali su čovjekove potrebe za vodom i gledali razne kratke filmove o vodi.
1.c
Učenici su učili o vodi te su se podjelom u grupe pripremali za rad.
Projekt su započeli razgovorom o žuborenju i zapljuskivanju vode, slušali su zvuk vode te opažali vodu u svakodnevnom životu.
1.d
Učenici su zajedno s učiteljicom prikupljali materijale i razgovarali o njima. Učili su o vodi te vršili podjelu zadataka.
2.a
Prvog dana učenici su razgovarali o kruženju vode u prirodi te o vodama tekućicama i stajaćicama. Razgovarali su i o živom svijetu u vodi te o životu bez vode.
2.b
Učenici su razvrstavali donesene materijale na temu vode. Čitali su o vodi i obrađivali tekstove, a spominjali su također i poveznicu vode s ostalim nastavnim predmetima. Govorili o vrstama vode, svojstvima vode i o njezinoj zagađenosti.
2.c
U uvodnom dijelu priprema za projektne dane učenici su tražili vodu na globusu i razgovarali o njoj. U nastavku su rješavali zagonetke i pitalice o vodi. Pjevali su pjesmice o važnosti vode za život.
2.d
Učenici su čitali i učili o vodi, kruženju vode u prirodi, vrstama voda, životu bez vode i o živom svijetu u vodi. Smišljali su pitanja vezana uz vodu.
3.a
Učenici su razgovarali o kruženju vode u prirodi, izrezivali su razne članke o vodi te pripovijedali i čitali o vodi.
3.b
Učenici su imali podjelu rada i razgledavanje materijala o vodi koje su pripremili. Rad su započeli izradom pokretnih plakata, razgovorom o recikliranju te rješavanjem raznih vodenih pitalica i zagonetki.
3.c
Učenici su prvog dana radili razne pokuse i varijacije na temu vode.
3.d
Učenici su planirali aktivnosti projektnih dana. Planirane su sljedeće teme:
Najprije su bilježili osnovne podatke o vodi, započeli s izradom plakata i razgovarali o neprijateljima vode.
4.a
Učenici su razgovarali o živom svijetu u Jadranskom moru, morskim sportovima, kornjačama i turizmu.
4.b
Učenici su projektne dane započeli razgovorom o morskim plodovima i o životinjama u Jadranskom moru. Razgovarali su o ljudima koji se bave poslovima uz more i na moru.
4.c
Učenici su izrađivali prezentacije o morskim sportovima, turizmu i raznim životinjama koje žive u moru i uz more.
4.d
Prvog su dana učenici izrezivali životinje iz papira, čitali knjige o moru i iz njih izdvajali razne natuknice o morskoj vodi.
Maja Šmic i Sandra Ostoić (5. i 6. razred)
Učenici su prikazali dan na odjeći uz vodu kao motiv. Složeni su po skupinama u kojima će prikazivati vodeni svijet.
Marica Burek (7. i 8. razredi)
Učenici su rješavali razne matematičke zadatke na temu vode.
Ines Njegovec (7. i 8. razredi)
Učenici su slikali kapljicama vode te izrađivali valove za zajedničku kompoziciju. Cilj im je umjetničkim djelom prikazati dubinu vode.
Nikolina Mikulek Slunjski (5. i 6. razredi)
Učenici su radili razne pokuse vezane uz vodu te istraživali o utjecaju vode na reljef.
Darko Krznar i Ljiljana Inkret-Martinčević (7. i 8. razredi)
Učenici su započeli s projektom o morima i vodama tekućicama. Pomoću programa Movie Maker napravit će film o vodama.
Ksenija Pintarić (7. i 8. razredi)
Učenici planiraju ispitati svojstva vode i istražiti kako se voda može zaštititi od onečišćenja
Anamarija Beatrice Šikić (7. i 8. razredi)
Učenici su radili razne pokuse vezane uz vodu.
Željka Kopić i Vlatko Đakulović (7. i 8. razredi)
Učenici planiraju snimiti film o vodi. Započeli su s pravljenjem valova na vodi. Prvog dana učenici su radili na ravnim valovima.
Jasmina Varga i Tanja Klaneček (5. i 6. razredi)
Učenici su planirali aktivnosti: gledat će film o vodi, raditi intervjue, izrađivati plakate i prezentacije, izrađivat će makete te pisati pjesme i stripove.
Marina Pajtlar i Nataša Narančić (5. i 6. razredi)
Podtema projekta je „Wasser ist die Quelle des Lebens und der Gesundheit“ („Voda je izvor života i zdravlja“). Učenici su najprije smišljali riječi vezane uz navedenu temu, a zatim su izradili slikovni hrvatsko-njemački rječnik s odabranim pojmovima.
Silva Hrg (7. i 8. razredi)
Učenici su se pripremali za projektne dane na temu „Do we drink seawater?“