preskoči na sadržaj

II. Osnovna škola Varaždin

Login
Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Radno vrijeme škole

Ponedjeljak - Petak

7.00 - 15.00

IZDVOJENO

Brojač posjeta
Ispis statistike od 8. 9. 2021.

Ukupno: 211407
Ovaj mjesec: 2350
Ovaj tjedan: 949
Danas: 35
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projektni tjedan - "Voda" (20.- 24. ožujka) - 2. dan
Autor: Nataša Narančić, 22. 3. 2017.

Pregled aktivnosti za današnji dan i galeriju fotografija možete pogledati u nastavku.

21. ožujka 2017. – drugi dan projektnih dana


RAZREDNA NASTAVA

1.a

Projektni dan učenici su započeli izradom plakata te razgovorom u kojemu su zaključili kako je voda svuda oko nas. Nakon toga gledali su crtani film „Mala morska sirena“.

1.b

Drugog su dana učenici izrađivali plakate te pričali o morskim životinjama.

1.c

Učenici su gledali crtani film „Mala morska sirena“.  

1.d

Drugog su dana učenici pričali o vodi kao pokretaču života. Razgovarali su o tome gdje se sve nalazi voda, a zatim su izrađivali crteže na tu temu.

2.a

Drugog dana učenici su pomogli u sadnji bora. Rješavali su matematičke zadatke na temu vode.

2.b

Učenici su pomogli u sadnji bora. Obrađivali su pjesme na temu vode te su pričali o vodama u zavičaju.

2.c

Učenici su na školskom dvorištvu posadili bor te su u učionici rješavali zadatke.

2.d

Drugog dana učenici su rješavali razne matematičke zadatke i pitalice. Povodom Svjetskog dana šuma odlučili su posaditi drvo.

3.a

Učenici su smišljali dijamantnu pjesmu. Izrađivali su plakate te slike na temu vode.

3.b

Učenici su utvrdili gradivo naučeno prethodnog dana, izrađivali plakate te crtali svoje najdraže morske životinje.

3.c

Drugog su dana učenici nastavili s pokusima i varijacijama na osnovi vode te ponavljali naučeno.

3.d

Učenici su razgovarali o morskim životinjama te o njima izrađivali plakate.

4.a

Drugog su dana učenici gledali prezentacije o vodi te dovršavali plakate. Pričali su o vodenim sportovima.

4.b

Učenici su gledali film o morskom i oceanskom dnu. Nakon gledanja filma razgovarali su o odgledanom i o tome izrađivali plakate.

4.c

Učenici su dovršavali svoje plakate i pripremali razna predavanja o vodi.

4.d

Učenici su dovršavali izrađene prezentacije i plakate na temu vode, turizma i sportova na vodi.

 

PREDMETNA NASTAVA

Maja Šmic i Sandra Ostoić (5. i 6. razred)

Učenici su izrađivali cvjetove kojima su ukrašavali majice.

Marica Burek (7. i 8. razredi)

Učenici su razgovarali o zadacima koje su radili dan prije te su na temelju njih izrađivali plakate.

Ines Njegovec (7. i 8. razredi)

Drugog dana učenici su kaširali fontane, izrađivali životinje iz papira te slikali vodenim bojama.

Nikolina Mikulek Slunjski (5. i 6. razredi)

Učenici su odgovarali na razna pitanja u vezi vode te provodili pokuse.

Darko Krznar i Ljiljana Inkret-Martinčević (7. i 8. razredi)

Drugog dana učenici su izrađivali filmove te na računalu radili morske crteže.

Ksenija Pintarić (7. i 8. razredi)

Učenici su provodili razne kemijske pokuse s vodom te razgovarali o svojstvima vode.

Anamarija Beatrice Šikić (7. i 8. razredi)

Podijeljeni u šest skupina, učenici su izvodili razne pokuse koji se temelje na vodi.

Željka Kopić i Vlatko Đakulović (7. i 8. razredi)

Učenici su drugoga dana razgovarali o vodi u fizici te o tome gledali kratke filmove.

Jasmina Varga i Tanja Klaneček (5. i 6. razredi)

Učenici su izrađivali plakate, a zatim su anketirali ostale o njihovom znanju o vodi.

Marina Pajtlar i Nataša Narančić (5. i 6. razredi)

Učenici i učiteljice sastali su se u školi te su krenuli posjetiti Vodovod i Kanalizaciju. Ondje su učenici raznim prezentacijama i predavanjima naučili nešto o povijesti vodoopskrbe, radu Vodovoda, procesu pročišćavanja otpadnih voda i važnosti skupljanja otpadnih voda.

Silva Hrg (7. i 8. razredi)

Drugog su dana učenici razgovarali o zagađenju vode te na internetu čitali razne članke o vodi.

Maja Križanec

Učenici su dovršavali učenje o Bogu i njegovoj povezanosti s vodom te su imali kazalište sjena.

Valentina Balažinec (5. i 6. razredi)

Učenici su na internetu gledali razne sportove povezane s vodom te su ih i sami uvježbavali.

Nikola Habek (5. i 6. razredi)

Učenici su drugog dana izrađivali instrument te su započeli sa snimanjem kratkog filma koji će se kasnije prikazivati.

Alan Dedić

Učenici su izrađivali plakate, razgovarali o tome koliko vode ima u čovjeku te o postanku vode.

Dubravka Pavlić (7. i 8. razredi)

Učenici su na engleskom jeziku razgovarali o vodi, velikim svjetskim rijekama i mostovima.

Sanja Posavec (7. i 8. razredi)

Drugog dana učenici su izrađivali dijagrame i grafove o anketi koju su provodili dan prije. Nakon toga su s istim informacijama izrađivali plakate.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju