« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Pregled aktivnosti za današnji dan i galeriju fotografija možete pogledati u nastavku.
22. ožujka 2017. – treći dan projektnih dana
1.a
Učenici su trećeg dana razgovarali o Svjetskom danu voda te su u potrazi za vodom otišli u grad.
1.b
Treći projektni dan učenici su proveli u dovršavanju plakata i razgovoru o Svjetskom danu voda.
1.c
Učenici su izrađivali likovne radove uz pomoć vode. Čitali su tekstove vezane uz vodu i razgovarali o njoj.
1.d
Učenici su dovršavali svoju knjigu. Stvarali su likovne radove. Izrađivali su karte za izradu igre „Crni Petar“.
2.a
U prvom dijelu dana učenici su razgovarali o vodama u zavičaju, a zatim su otišli u posjet hidroelektrani.
2.b
Učenici su najprije razgovarali o rijeci Dravi, a nakon toga zaputili su se u posjet hidroelektrani.
2.c i 2.d
Nakon razgovora o rijekama učenici su također krenuli u posjet hidroelektrani.
3.a
Učenici su stvarali glazbu i pjevali su. Nakon toga otišli su u posjet vatrogascima kako bi se upoznali s još jednom važnom uporabom vode.
3.b
Trećeg dana učenici su govorili o morskim i rječnim sportovima. Rekreirali su plivačke pokrete.
3.c
Učenici su trećeg dana govorili o pokusima i važnosti voda. U školskom su dvorištu oponašali turbinu.
3.d
Učenici su gledali razne filmove o vatrogascima nakon čega su ih otišli posjetiti.
4.a
Učenici su međusobno razgovarali o važnosti vode. Nova saznanja prezentirali su ostatku razreda.
4.b
Učenici su dovršavali svoje plakate i razgovarali o Jadranskom moru.
4.c
Trećeg dana učenici su učili plesati ples linđo. Dovršavali su raspravu o vodi.
4.d
Učenici su dovršavali svoje plakate i prezentacije.
Maja Šmic i Sandra Ostoić (5. i 6. razred)
Trećeg su dana učenici dovršavali svoje majice i razgovarali o kapljicama.
Marica Burek (7. i 8. razredi)
Učenici su dovršavali svoje plakate i razgovarali o vodi.
Ines Njegovec (7. i 8. razredi)
Učenici su izvodili likovnu tehniku twirling te od kolaža izrađivali dubinu vode.
Nikolina Mikulek Slunjski (5. i 6. razredi)
Učenici su se zabavljali uz razne pokuse.
Darko Krznar i Ljiljana Inkret-Martinčević (7. i 8. razredi)
Učenici su dovršavali izradu raznih filmova o vodi.
Ksenija Pintarić (7. i 8. razredi)
Učenici su uz pokuse naučili puno novih činjenica o vodi.
Anamarija Beatrice Šikić (7. i 8. razredi)
Učenici su izrađivali plakate i radili pokuse te dovršavali svoje prezentacije.
Željka Kopić i Vlatko Đakulović (7. i 8. razredi)
Učenici su govorili o valovima nakon čega su izrađivali vodenicu.
Jasmina Varga i Tanja Klaneček (5. i 6. razredi)
Učenici su razgovarali i čitali o temama vezanim uz vodu.
Marina Pajtlar i Nataša Narančić (5. i 6. razredi)
Učenici su izrađivali plakat s fotografijama od prethodnog dana. Hama perlicama izrađivali su motive vezane uz vodu. Posjetili su Dječji odjel knjižnice gdje su imali organizirani radionicu u kojoj su pretraživali enciklopedije i čitali pjesme o vodi.
Silva Hrg (7. i 8. razredi)
Učenici su dovršavali svoje prezentacije te raspravljali o temama vezanim uz vodu.
Maja Križanec
Učenici su nastavili s radom na kazalištu sjena.
Valentina Balažinec (5. i 6. razredi)
Učenici su osmislili koreografiju i uvježbavali ples.
Nikola Habek (5. i 6. razredi)
Učenici su nastavili s izradom instrumenata i pjevali su pjesme povezane s vodom.
Alan Dedić
Učenici su dovršavali svoje plakate, opuštali se uz glazbu te razgovarali o vodi.
Dubravka Pavlić (7. i 8. razredi)
Učenici su dovršavali svoje plakate i slušali pjesme na engleskom jeziku.
Sanja Posavec (7. i 8. razredi)
Učenici su gledali razne filmove i odgovarali na pitanja.