« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Pregled aktivnosti za današnji dan i galeriju fotografija možete pogledati u nastavku.
23. ožujka 2017. – četvrti dan projektnih dana
1.a
Učenici su razgovarali o kruženju vode u prirodi te o tome gdje se sve voda nalazi. O tome su izrađivali plakate.
1.b
Učenici su razgovarali o močvarama, barama, jezerima i o ostalim mjestima na kojima se nalazi voda.
1.c
Učenici su slikali vodene motive, dovršavali plakate o kruženju vode u prirodi te razgovarali o kapljicama vode.
1.d
Sve što su naučili prethodnih dana, učenici su saželi u slikovnicu koju su četvrtog dana dovršavali.
2.a
Četvrtog dana učenici su pričali o lektiri koja ima u sebi priču o vodi, slušali su glazbu s vodom te radili pokus o upijanju vode.
2.b
Učenici su razgovarali o lektiri, slikali su potoke i slušali glazbu vezanu uz vodu.
2.c
Četvrtog su dana učenici slikali rijeke, plesali su, slušali glazbu na temu vode i čitali lektiru.
2.d
Učenici su čitali lektiru s temom zemlje, slikali su vodom te su govorili o posjetu hidroelektrani.
3.a
Učenici su svirali uz pomoć boca s vodom, pjevali su i razgovarali o jučerašnjem posjetu vatrogascima.
3.b
Dovršavajući svoje plakate o morskim životinjama, učenici su razgovarali o važnosti vode.
3.c
Učenici su razgovarali o pokusima koje su izvodili prethodnih dana i o kruženju vode u prirodi.
3.d
Učenici su izrađivali animirani film i razgovarali o važnosti vode.
4.a
Učenici su dovršavali plakate te snimali videozapis za sutrašnji dan u kojemu ih prezentiraju.
4.b
Učenici su snimali video u kojemu su prezentirali plakate.
4.c
Četvrtog dana učenici su snimali videozapis kojim su prezentirali svoje radove.
4.d
Uz pomoć učiteljice njemačkog jezika, Petre Minđek, učenici su snimali videozapis.
Maja Šmic i Sandra Ostoić (5. i 6. razred)
Kao završni dio svog projekta, učenici su izrađivali plakate.
Marica Burek i Goran Kreminski (7. i 8. razredi)
Učenice su izrađivale plakate na kojima su zadaci vezani uz vodu te prezentaciju koja im je potrebna za petak.
Ines Njegovec (7. i 8. razredi)
Učenici su dovršavali svoje radove i likovne uratke vezane uz vodu.
Nikolina Mikulek Slunjski (5. i 6. razredi)
Učenici su izrađivali videozapis na kojemu prezentiraju pokuse koje su radili i ostale aktivnosti.
Darko Krznar (7. i 8. razredi)
Učenici su dovršavali svoje filmove o vodi.
Ksenija Pintarić i Ljiljana Inkret-Martinčević (7. i 8. razredi)
Učenici su dovršavali svoje plakate o očuvanju vode te su povodom toga provodili pokuse.
Anamarija Beatrice Šikić (7. i 8. razredi)
Učenici su izrađivali prezentacije sa sažetkom svih pokusa koje su radili, a kojima su dokazali osmozu, difuziju i prikazali nastanak života u jednoj kapljici.
Željka Kopić i Vlatko Đakulović (7. i 8. razredi)
Četvrtog su dana učenici dovršavali svoje vodenice koje su radili u srijedu te su se zabavljali uz šale šireći pozitivnu energiju.
Jasmina Varga (5. i 6. razredi)
Učenici su u grupama radili plakate, zapisivali pjesme te snimali videozapise za prezentiranje u petak.
Mirjana Halusek i Tanja Klaneček (5. i 6. razredi)
Učenici su u grupama radili plakate, zapisivali pjesme te snimali videozapise za prezentiranje u petak.
Marina Pajtlar i Nataša Narančić (5. i 6. razredi)
Učenici su dovršavali ukrašavanje plakata perlicama i školjkama te su izrađivali plakat na njemačkom jeziku. Snimali su svoja izlaganja.
Silva Hrg (7. i 8. razredi)
Učenici su dovršavali snimanje svojih videozapisa.
Sanja Posavec (7. i 8. razredi)
Učenici su dovršavali svoje radove i snimali videozapise koji su im potrebni za prezentaciju. Videozapisi sadržavaju sve aktivnosti od prijašnjih dana.
Maja Križanec (7. i 8. razredi)
Učenici su snimali sve što su izrađivali proteklih dana te su se opuštali uz glazbu.
Valentina Balažinec i Dejan Mašić (5. i 6. razredi)
Učenici su imali sportski dan povodom kojega su se zabavljali raznim sportovima.
Nikola Habek i Dubravka Kalinić-Lebinec (4. i 5. razredi)
Učenici su dovršavali svoje instrumente te su na školskom dvorištu snimali animirani film.