« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U sklopu projekta poticanja čitanja iz užitka Tulum s(l)ova učenici sedmih i osmih razreda II. osnovne škole Varaždin Jona Bernat, Stella Sever, Nela Perković, Lena Kliček, Mara Šćuric, Nika Megloba, Marko Daraboš, Matija Pavlic, Anida Halili, Sara Šumečki, David Miklošić, Hana Fotak i Elena Makaj pod vodstvom učiteljica hrvatskoga jezika Mirjane Halusek i Jasmine Varga 21. ožujka 2018. posjetili su Dječji vrtić Aleja, a 26. ožujka 2018. Dječji vrtić Kozarčeva u kojima su radoznaloj i veseloj djeci čitali različite priče.
Nakon prve aktivnosti projekta Tulum s(l)ova - noćnoga čitateljskog susreta koji je održan u školskoj knjižnici 27. listopada 2017. čitanjem iz užitka u dječjim vrtićima krenulo se u sljedeću aktivnost ovoga projekta. Cilj je projekta potaknuti naklonost prema čitanju iz užitka uživo u školi i u lokalnoj zajednici te razvijati vještinu čitanja, međugeneracijsku komunikaciju, toleranciju, obogaćivanje unutarnjega svijeta pojedinca, bogaćenje rječnika te samostalnoga djelovanja i zauzimanja za sebe i druge.
Približavanjem zanimljivih sadržaja svijeta literature potiče se i jača pozitivni stav učenika prema čitanju, razvija se svijest da je književnost često odraz stvarnoga života te se njeguju navike čitanja u svim uzrastima. Čitanje s razumijevanjem vještina je koja je preduvjet za uspjeh u školi, poslu i životu, posebno u vremenu kada je teško prepoznati kvalitetu književnoga djela i razlučiti važno od nevažnoga u obilju različitih informacija.
Djeca iz vrtića s velikim su zanimanjem i radoznalošću slušala priče, spremno su i veselo odgovarala i postavljala različita pitanja, iznosila svoje dojmove, pjevala pjesmice i družila se s učenicima. Ozračje u kojem se druženje odvilo bilo je poticajno na obostrano zadovoljstvo. Vrtićka djeca svojom su neposrednošću i spremnošću za komunikaciju pridobila svoje goste te predano sudjelovala u svim zamišljenim aktivnostima, a mladi posjetitelji, igrajući se s djecom, nakratko su se prisjetili svoga djetinjstva te vrtićkih dana.
Mirjana Halusek, prof. i Jasmina Varga, prof.