« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Učenici 5. b i 5. d razreda, u sklopu planirane terenske nastave, 11. svibnja 2018. godine posjetili su grad Pulu te Nacionalni park Brijuni.
Obilazak Pule učenici su započeli u najpoznatijemu i najznačajnijemu spomeniku Pule – pulskoj Areni. Šećući pulskom Arenom, uz zanimljivo vodstvo, učenici su zamišljali borbe gladijatora, a zatim su se prošetali ulicama grada do Herkulovih vrata te Slavoluka Sergijevaca.
Nakon Pule stigli su u Fažanu odakle su se brodom otisnuli do NP Brijuni. U obilazak parka krenuli su vlakićem. Uživali su u očuvanoj sredozemnoj vegetaciji hrasta crnike, visoke makije, borova, čempresa i lovora, djelomično oblikovanoj kao pejzažni park te u prostranim otvorenim travnjacima što sve zajedno čini jedinstveni krajolik po čemu su Brijuni prepoznatljivi. Učenici su obišli i safari park u kojemu u skladnoj zajednici žive različite životinje – zebre, somalijske ovce, indijska goveda, jednogrba deva, lame, slonica Lanka te mnogi drugi stanovnici NP Brijuni. Vidjeli su i različite arheološke lokalitete, vrijednu kulturnu baštinu iz rimskoga i bizantskoga doba. Nažalost, poznati stanovnik brijunskoga otočja Koki bio je zatvoren u svojoj nastambi jer mu je još uvijek bilo prehladno vani, stoga ga nismo vidjeli. Učenici su razgledali i prirodoslovnu zbirku te foto izložbu u Prirodoslovnome muzeju NP Brijuni.
Vidno oduševljeni izuzetnom ljepotom brijunske prirode i prepuni dojmova, učenici su se, gledajući let galebova i osluškujući šum mora, vratili brodom do Fažane, a iz Fažane autobusom i do Varaždina.
U pratnji učenicima bili su učiteljica prirode Ksenija Pintarić, razrednica 5. b, učitelj tjelesne i zdravstvene kulture Dejan Mašić, razrednik 5. d, učiteljica hrvatskoga jezika Jasmina Varga te učiteljica povijesti i geografije Sanja Posavec.
Terenska nastava realizirana je u korelaciji predmeta: priroda, tjelesna i zdravstvena kultura, povijest, geografija, hrvatski jezik te građanski odgoj i obrazovanje.
Jasmina Varga, prof.