« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Izradili učenici škole s učiteljicom Selenom Grbatinić, učiteljicom likovne kulture u mirovini
Dragi učenici i učitelji,
današnja objava posvećena je vama, jer vi ste škola - živa škola koja diše, raduje se, tuži, hrabri se i ljuti, škola - snaga koja pokreće svijet.
Gledajući fotografije gledam vaše živote i pitam se što očekujete od škole u koju dolazite svakodnevno i pronalazite li unutar njezinih zidova onu toplinu i potporu koju trebate. Pitam se ima li škola odgovore na sva vaša pitanja, ili barem na većinu njih, koje u ovom trenutku postavljate i koja će biti dovoljno dobra da vam pomognu pronaći one osobne?
Koliko moraju biti snažni i odlučni učitelji koji žele poravnati putove i ispraviti vodotoke, ali ujedno pomilovati cvjetove i raširiti krila pticama?
Kada prođu godine, vi naši učenici, dolazite u svoju školu. Otvarate njezina vrata s osmjehom, govorite glasno, u vašim očima blista budućnost. Grlite školu i grlite svoje učitelje.
Ti zagrljaji čine nas sretnima i do neba ponosnima. Ti zagrljaji znak su da je sve nesnalaženje zaboravljeno i da je u našim glavama ostalo mjesto samo za one lijepe uspomene.
Učenici postaju ljudi, ljudi postaju roditelji!
Škola živi u životima svojih učenika i učitelja.
U početku bijaše riječ
U početku bijaše riječ – učiteljeva.
A riječ bijaše bez obličja i pusta i bijahu slova bez smisla.
I reče učitelj: Neka bude smisao. I bi smisao.
I vidje učitelj smisao da je dobra; i rastavi smisao od besmisla.
I smisao nazva učitelj – znanje, a besmisao – neznanje.
I bi veče i bi jutro, razred prvi.
Potom reče učitelj: Neka bude broj da razdvaja smisao od besmisla.
I bi tako.
I bi veče i bi jutro, razred drugi.
Potom reče učitelj: Neka se sabere zemlja i sve što je pod nebom na jednom mjestu i
neka se zove naš Grad. A u gradu naša Škola.
I bi tako.
I bi veče i bi jutro, razred treći.
Opet reče učitelj: Neka pusti škola iz sebe znanje, što nosi sjeme, drvo rodno,
koje rađa rod po svojim vrstama, u kojem će biti sjeme njegovo u gradu.
I bi tako. I pusti škola iz sebe znanje, što nosi sjeme, drvo rodno…
I vidje učitelj da je dobro.
I bi veče i bi jutro, razred četvrti.
Potom reče učitelj: Neka budu vidjela na svodu nebeskom, da budu znaci vremenima,
danima i godinama. I neka svijetle nad životom grada i obasjavaju ga.
Da upravljaju smislom nad besmislom. I da dijele znanje od neznanja.
I stvori učitelj Čovjeka po običaju svom, po običaju učiteljevom stvori ga.
I reče: Dao sam vam svo znanje što nosi sjeme po svoj Zemlji i sva stabla rodna
koja nose sjeme, to će vam biti za - život.
I tada pogleda učitelj sve što je stvorio, i gle, dobro bijaše veoma.
I bi veče i bi jutro, razred osmi.
Tako se dovrši smisao i znanje. I završi učitelj djela svoja, koja učini; i počinu od
svih djela svojih koje učini.
Već pedeset godina …u ovome gradu…u ovoj školi…
A s jeseni ponovo…
U početku bijaše riječ učiteljeva!
S poštovanjem, svim mojim učiteljima i učenicima.
Nada Bogićević Njegić, nastavnica biologije
Izradili učenici škole s učiteljicom Selenom Grbatinić, učiteljicom likovne kulture u mirovini
Dragi učenici i učitelji,
današnja objava posvećena je vama, jer vi ste škola - živa škola koja diše, raduje se, tuži, hrabri se i ljuti, škola - snaga koja pokreće svijet.
Gledajući fotografije gledam vaše živote i pitam se što očekujete od škole u koju dolazite svakodnevno i pronalazite li unutar njezinih zidova onu toplinu i potporu koju trebate. Pitam se ima li škola odgovore na sva vaša pitanja, ili barem na većinu njih, koje u ovom trenutku postavljate i koja će biti dovoljno dobra da vam pomognu pronaći one osobne?
Koliko moraju biti snažni i odlučni učitelji koji žele poravnati putove i ispraviti vodotoke, ali ujedno pomilovati cvjetove i raširiti krila pticama?
Kada prođu godine, vi naši učenici, dolazite u svoju školu. Otvarate njezina vrata s osmjehom, govorite glasno, u vašim očima blista budućnost. Grlite školu i grlite svoje učitelje.
Ti zagrljaji čine nas sretnima i do neba ponosnima. Ti zagrljaji znak su da je sve nesnalaženje zaboravljeno i da je u našim glavama ostalo mjesto samo za one lijepe uspomene.
Učenici postaju ljudi, ljudi postaju roditelji!
Škola živi u životima svojih učenika i učitelja.
U početku bijaše riječ
U početku bijaše riječ – učiteljeva.
A riječ bijaše bez obličja i pusta i bijahu slova bez smisla.
I reče učitelj: Neka bude smisao. I bi smisao.
I vidje učitelj smisao da je dobra; i rastavi smisao od besmisla.
I smisao nazva učitelj – znanje, a besmisao – neznanje.
I bi veče i bi jutro, razred prvi.
Potom reče učitelj: Neka bude broj da razdvaja smisao od besmisla.
I bi tako.
I bi veče i bi jutro, razred drugi.
Potom reče učitelj: Neka se sabere zemlja i sve što je pod nebom na jednom mjestu i
neka se zove naš Grad. A u gradu naša Škola.
I bi tako.
I bi veče i bi jutro, razred treći.
Opet reče učitelj: Neka pusti škola iz sebe znanje, što nosi sjeme, drvo rodno,
koje rađa rod po svojim vrstama, u kojem će biti sjeme njegovo u gradu.
I bi tako. I pusti škola iz sebe znanje, što nosi sjeme, drvo rodno…
I vidje učitelj da je dobro.
I bi veče i bi jutro, razred četvrti.
Potom reče učitelj: Neka budu vidjela na svodu nebeskom, da budu znaci vremenima,
danima i godinama. I neka svijetle nad životom grada i obasjavaju ga.
Da upravljaju smislom nad besmislom. I da dijele znanje od neznanja.
I stvori učitelj Čovjeka po običaju svom, po običaju učiteljevom stvori ga.
I reče: Dao sam vam svo znanje što nosi sjeme po svoj Zemlji i sva stabla rodna
koja nose sjeme, to će vam biti za - život.
I tada pogleda učitelj sve što je stvorio, i gle, dobro bijaše veoma.
I bi veče i bi jutro, razred osmi.
Tako se dovrši smisao i znanje. I završi učitelj djela svoja, koja učini; i počinu od
svih djela svojih koje učini.
Već pedeset godina …u ovome gradu…u ovoj školi…
A s jeseni ponovo…
U početku bijaše riječ učiteljeva!
S poštovanjem, svim mojim učiteljima i učenicima.
Nada Bogićević Njegić, nastavnica biologije