« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Svake godine u našoj školi provodi se Preventivni program škole s ciljem prevencije rizičnih oblika ponašanja i razvijanja odgovornog i sigurnog ponašanja. Dio aktivnosti provode učitelji tijekom redovne nastave i sati razredne zajednice, a dio provodi stručna služba škole. Većina predavanja, radionica, diskusija i ostalih aktivnosti u sklopu programa usmjerena je na prevenciju nasilja, prevenciju ovisnosti te prevenciju ranog stupanja u spolne odnose.
25. studenog 2015. godine 20 učenika osmog razreda je u pratnji profesorica Draženke Kovačević, Nade Bogičević Njegić, Marine Ereš i školske psihologinje Marijane Tadić posjetilo terapijsku zajednicu za liječenje ovisnosti „Neovisnost“ u Vrbici. Učenici su obišli zajednicu te se upoznali s radnom terapijom, a nakon toga uslijedilo je svjedočanstvo jednog od korisnika terapijske zajednice. Učenici su nakon svjedočanstva postavljali pitanja korisnicima te su u diskusiji pokazali visoku razinu zrelosti, svjesnosti o problemu i odgovornosti.
Svake godine u našoj školi provodi se Preventivni program škole s ciljem prevencije rizičnih oblika ponašanja i razvijanja odgovornog i sigurnog ponašanja. Dio aktivnosti provode učitelji tijekom redovne nastave i sati razredne zajednice, a dio provodi stručna služba škole. Većina predavanja, radionica, diskusija i ostalih aktivnosti u sklopu programa usmjerena je na prevenciju nasilja, prevenciju ovisnosti te prevenciju ranog stupanja u spolne odnose.
25. studenog 2015. godine 20 učenika osmog razreda je u pratnji profesorica Draženke Kovačević, Nade Bogičević Njegić, Marine Ereš i školske psihologinje Marijane Tadić posjetilo terapijsku zajednicu za liječenje ovisnosti „Neovisnost“ u Vrbici. Učenici su obišli zajednicu te se upoznali s radnom terapijom, a nakon toga uslijedilo je svjedočanstvo jednog od korisnika terapijske zajednice. Učenici su nakon svjedočanstva postavljali pitanja korisnicima te su u diskusiji pokazali visoku razinu zrelosti, svjesnosti o problemu i odgovornosti.