« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Psihologinja Marijana Tadić, dipl.: Područje ljudskih emocija me je oduvijek zanimalo kao i razlike u osobinama ličnosti. Tijekom studija zamišljala sam svoju budućnost u zanimanju psihoterapeuta koji pomaže ljudima u suočavanju sa različitim izazovima života. Danas ipak teško mogu zamisliti sebe u drugoj ulozi osim školskog psihologa – poslu u kojem postoji puno prilika za pomoć drugima, puno mogućnosti sa osobno i profesionalno sazrijevanje kao i puno zadovoljstva.
Posao školskog psihologa obuhvaća rad s učenicima, roditeljima, učiteljima i drugim stručnim suradnicima na području poboljšanja uvjeta za učenje i razvoj. Od svega najviše me veseli rad s djecom - pružanje podrške djeci u učenju, u rješavanju problema, osnaživanju dječije osobnosti te u grupnim aktivnostima u kojima zajedno učimo razvijati različite društvene vještine.
Pedagoginja Antonija Suton, prof.: Kad sam bila tinejdžerica, razvila se moja ljubav prema čitanju knjiga i osobito prema proučavanju utjecaja društva, medija, roditelja i ostalih čimbenika na razvoj djeteta. Zanimalo me kakav će čovjek sutrašnjice biti i što kvalitetnim odgojem možemo učiniti da bude socijalno prilagođen, poslovno i akademski uspješan te emocionalno zreo za izazove života u 21. stoljeću. Zato sam diplomirala pedagogiju te hrvatski jezik i književnost.
Posao školskog pedagoga je vrlo zanimljiv i obuhvaća različita područja rada škole: suradnju s učenicima, roditeljima, učiteljima i nastavnicima, vanjskim suradnicima škole, poticanje sudionika u odgojno-obrazovnom procesu na stručno usavršavanje, uvid u nastavni proces, rad na stručno-razvojnim poslovima (provođenje istraživanja u svrhu razvoja kvalitete škole), sudjelovanje u radu različitih tijela (Razredna vijeća, Učiteljsko vijeće,…), pregledi za upis u prvi razred,… Ukratko, pedagog radi sve one stručne poslove koji poboljšavaju kvalitetu rada škole, s naglaskom na odgojno-obrazovni proces. Ako se vama roditeljima, tj. učenicima sviđa ovakav opis posla i pronalazite se u njemu, onda ste rođeni učiti i jednog dana biti školski pedagog.
Zavući se među police s knjigama, listati ih i čitati s užitkom, otputovati u svijet mašte - privilegija je svakog ljubitelja knjiga - baš poput mene.
Zato je moja zadaća kao školske knjižničarke uvesti učenike u svijet knjiga i čitanja, stvoriti od njih čitatelje koji će rado dolaziti u knjižnicu i uživati u književnim djelima.
Osim toga, osnovni je cilj učiniti knjižnicu kulturnim i informacijskim središtem škole i važnom jezgrom odgojno-obrazovnog procesa te osposobiti učenike da se koriste knjižnicom u svakodnevnom životu i radu, pomoći im u formiranju aktivne i kreativne osobe.
Mirjana Kovač, prof. i dipl. knjižničarka
Psihologinja Marijana Tadić, dipl.: Područje ljudskih emocija me je oduvijek zanimalo kao i razlike u osobinama ličnosti. Tijekom studija zamišljala sam svoju budućnost u zanimanju psihoterapeuta koji pomaže ljudima u suočavanju sa različitim izazovima života. Danas ipak teško mogu zamisliti sebe u drugoj ulozi osim školskog psihologa – poslu u kojem postoji puno prilika za pomoć drugima, puno mogućnosti sa osobno i profesionalno sazrijevanje kao i puno zadovoljstva.
Posao školskog psihologa obuhvaća rad s učenicima, roditeljima, učiteljima i drugim stručnim suradnicima na području poboljšanja uvjeta za učenje i razvoj. Od svega najviše me veseli rad s djecom - pružanje podrške djeci u učenju, u rješavanju problema, osnaživanju dječije osobnosti te u grupnim aktivnostima u kojima zajedno učimo razvijati različite društvene vještine.
Pedagoginja Antonija Suton, prof.: Kad sam bila tinejdžerica, razvila se moja ljubav prema čitanju knjiga i osobito prema proučavanju utjecaja društva, medija, roditelja i ostalih čimbenika na razvoj djeteta. Zanimalo me kakav će čovjek sutrašnjice biti i što kvalitetnim odgojem možemo učiniti da bude socijalno prilagođen, poslovno i akademski uspješan te emocionalno zreo za izazove života u 21. stoljeću. Zato sam diplomirala pedagogiju te hrvatski jezik i književnost.
Posao školskog pedagoga je vrlo zanimljiv i obuhvaća različita područja rada škole: suradnju s učenicima, roditeljima, učiteljima i nastavnicima, vanjskim suradnicima škole, poticanje sudionika u odgojno-obrazovnom procesu na stručno usavršavanje, uvid u nastavni proces, rad na stručno-razvojnim poslovima (provođenje istraživanja u svrhu razvoja kvalitete škole), sudjelovanje u radu različitih tijela (Razredna vijeća, Učiteljsko vijeće,…), pregledi za upis u prvi razred,… Ukratko, pedagog radi sve one stručne poslove koji poboljšavaju kvalitetu rada škole, s naglaskom na odgojno-obrazovni proces. Ako se vama roditeljima, tj. učenicima sviđa ovakav opis posla i pronalazite se u njemu, onda ste rođeni učiti i jednog dana biti školski pedagog.
Zavući se među police s knjigama, listati ih i čitati s užitkom, otputovati u svijet mašte - privilegija je svakog ljubitelja knjiga - baš poput mene.
Zato je moja zadaća kao školske knjižničarke uvesti učenike u svijet knjiga i čitanja, stvoriti od njih čitatelje koji će rado dolaziti u knjižnicu i uživati u književnim djelima.
Osim toga, osnovni je cilj učiniti knjižnicu kulturnim i informacijskim središtem škole i važnom jezgrom odgojno-obrazovnog procesa te osposobiti učenike da se koriste knjižnicom u svakodnevnom životu i radu, pomoći im u formiranju aktivne i kreativne osobe.
Mirjana Kovač, prof. i dipl. knjižničarka