preskoči na sadržaj

Osnovna škola Dragutina Tadijanovića Vukovar

Login
e-Skole

e-Dnevnik

Energetska obnova



Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 4. 2016.

Ukupno: 335320
Ovaj mjesec: 1050
Ovaj tjedan: 725
Danas: 106
Drugi dom

Naš YouTube kanal

Sigurni internet

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Mjesec hrvatske knjige 2016.
Autor: Mirjana Kovač, 27. 10. 2016.

U sklopu Mjeseca hrvatske knjige 2016. godine u školi je organizirano predavanje o inicijativi uvođenja izbornog predmeta: POP KULTURA; kultura 21. stoljeća u Republici Hrvatskoj i svijetu.

Za učenike šestih i sedmih razreda predavanje je održao Angelo Jurkas, dipl. iur. i post. dipl. Pedagoške akademije u Zagrebu, pisac, redatelj, novinar, glazbenik i filmski kritičar.

Učenici su tijekom predavanja upoznati s tematikom i segmentiranjem pop kulture uz mnoštvo video projekcija i vizualnih praktičnih primjera koji su obuhvtili glazbu, film, književnost, slikarstvo, strip i društvene mreže.

Reakcije učenika bile su odlične, a hoće li POP KULTURA, kao novi izborni predmet zaživjeti u sustavu osnovnoškolskog obrazovanja, pokazat će vrijeme.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Mjesec hrvatske knjige 2016.
Autor: Mirjana Kovač, 27. 10. 2016.

U sklopu Mjeseca hrvatske knjige 2016. godine u školi je organizirano predavanje o inicijativi uvođenja izbornog predmeta: POP KULTURA; kultura 21. stoljeća u Republici Hrvatskoj i svijetu.

Za učenike šestih i sedmih razreda predavanje je održao Angelo Jurkas, dipl. iur. i post. dipl. Pedagoške akademije u Zagrebu, pisac, redatelj, novinar, glazbenik i filmski kritičar.

Učenici su tijekom predavanja upoznati s tematikom i segmentiranjem pop kulture uz mnoštvo video projekcija i vizualnih praktičnih primjera koji su obuhvtili glazbu, film, književnost, slikarstvo, strip i društvene mreže.

Reakcije učenika bile su odlične, a hoće li POP KULTURA, kao novi izborni predmet zaživjeti u sustavu osnovnoškolskog obrazovanja, pokazat će vrijeme.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju