« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Učenici 5. A i 5. B razreda naše škole odradili su jedan jedinstveni projekt u sklopu nastave povijesti. Pod vodstvom pripravnice Katarine Vukanović i njezinog mentora Darka Tufekčića u dva tjedna su pisali radove na temu Starog Rima, poznatih građevina, razvoja vodovoda i kanalizacije u gradu, kao i društvenog života Rimljana u cjelosti.
Učenici su u dva tjedna pisali radove, izrađivali prezentacije i paralelno sa izradom radova, podijeljeni u tri grupe, praktično su izrađivali sve ono što su obrađivali u sklopu pisanog rada.
Nakon dva tjedna su sve objedinili u maketi koja je prikazivala izgled Rima.
Za kraj su otišli i na virtualnu terensku nastavu, odnosno posjet Rimskim termama, razgledavali su akvedukte i analizirali su poznate rimske građevine u virtualnom okruženju pomoću virtualnih naočala, što ih je sve iznenadilo i ubrzo su ustvrdili da se radi o "najbolja dva sata povijesti do sada".
Reakcije učenika su bila potvrda izvrsno provedenog rada od same ideje do iznenađenja virtualne šetnje mjestima koje su upravo u pismenom obliku učenici detaljno analizirali i obradili.
Više o ovom projektu pogledajte u slikama maketa i učenika tjekom virtualne šetnje Rimom u našoj GALERIJI SLIKA.
Učenici 5. A i 5. B razreda naše škole odradili su jedan jedinstveni projekt u sklopu nastave povijesti. Pod vodstvom pripravnice Katarine Vukanović i njezinog mentora Darka Tufekčića u dva tjedna su pisali radove na temu Starog Rima, poznatih građevina, razvoja vodovoda i kanalizacije u gradu, kao i društvenog života Rimljana u cjelosti.
Učenici su u dva tjedna pisali radove, izrađivali prezentacije i paralelno sa izradom radova, podijeljeni u tri grupe, praktično su izrađivali sve ono što su obrađivali u sklopu pisanog rada.
Nakon dva tjedna su sve objedinili u maketi koja je prikazivala izgled Rima.
Za kraj su otišli i na virtualnu terensku nastavu, odnosno posjet Rimskim termama, razgledavali su akvedukte i analizirali su poznate rimske građevine u virtualnom okruženju pomoću virtualnih naočala, što ih je sve iznenadilo i ubrzo su ustvrdili da se radi o "najbolja dva sata povijesti do sada".
Reakcije učenika su bila potvrda izvrsno provedenog rada od same ideje do iznenađenja virtualne šetnje mjestima koje su upravo u pismenom obliku učenici detaljno analizirali i obradili.
Više o ovom projektu pogledajte u slikama maketa i učenika tjekom virtualne šetnje Rimom u našoj GALERIJI SLIKA.