« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
22. ožujka 2017.godine učenici 4.a razreda i učiteljica Jasenka Pehar sudjelovali su na satu matematike kod profesorice Ivane Mažar Marušić. Obrađivala se nastavna jedinica Mjerenje površine. Učenici su kroz pripremljene materijale pokušavali sami otkriti, istražiti i ponuditi odgovore na pitanja: 1. Ivica namjerava kupiti parket za svoju sobu koja je duga 4 m, a široka 3 m. Koliko parketa treba kupiti? 2. Ako cijelo dvorište treba zasaditi travom, na koji način ćemo izmjeriti/izračunati koju količinu trave trebamo kupiti? 3. Koliko nam je kvadratića sa stranicom duljine 1cm potrebno kako bi prekrili papir kvadratnog oblika duljine stranica 1dm? 4. Što na taj način mjerimo? 5. Što je površina lika? 6. Koja je razlika između opsega i površine lika?
Prvi način kojim su učenici mjerili površinu zadanih likova je preslagivanje i prebrojavanje jediničnih kvadratića u zadani lik uz pomoć pametne ploče. Drugi način je da su s isprintanom kvadratnom mrežom na prozirnici prekrivali zadane likove te brojali koliko ih prekriva zadani lik. Treći način je da su uz pomoć jediničnog kvadrata duljine stranice 1m, izrađenog od letvica, mjerili površinu poda učionice. Nakon rada učenici su lakše došli do odgovora na postavljena pitanja s početka sata, ali su došli i do zaključka kako možemo izračunavati površinu što je bio odličan uvod za sljedeću nastavnu jedinicu Izračunavanje površine kvadrata i pravokutnika..
22. ožujka 2017.godine učenici 4.a razreda i učiteljica Jasenka Pehar sudjelovali su na satu matematike kod profesorice Ivane Mažar Marušić. Obrađivala se nastavna jedinica Mjerenje površine. Učenici su kroz pripremljene materijale pokušavali sami otkriti, istražiti i ponuditi odgovore na pitanja: 1. Ivica namjerava kupiti parket za svoju sobu koja je duga 4 m, a široka 3 m. Koliko parketa treba kupiti? 2. Ako cijelo dvorište treba zasaditi travom, na koji način ćemo izmjeriti/izračunati koju količinu trave trebamo kupiti? 3. Koliko nam je kvadratića sa stranicom duljine 1cm potrebno kako bi prekrili papir kvadratnog oblika duljine stranica 1dm? 4. Što na taj način mjerimo? 5. Što je površina lika? 6. Koja je razlika između opsega i površine lika?
Prvi način kojim su učenici mjerili površinu zadanih likova je preslagivanje i prebrojavanje jediničnih kvadratića u zadani lik uz pomoć pametne ploče. Drugi način je da su s isprintanom kvadratnom mrežom na prozirnici prekrivali zadane likove te brojali koliko ih prekriva zadani lik. Treći način je da su uz pomoć jediničnog kvadrata duljine stranice 1m, izrađenog od letvica, mjerili površinu poda učionice. Nakon rada učenici su lakše došli do odgovora na postavljena pitanja s početka sata, ali su došli i do zaključka kako možemo izračunavati površinu što je bio odličan uvod za sljedeću nastavnu jedinicu Izračunavanje površine kvadrata i pravokutnika..