preskoči na sadržaj
Vijesti

Završna koferencija IPA EU projekta "Čujete li razliku?"

Osnovna škola Davorina Trstenjaka je u sklopu IV. komponente IPA programa, u okviru grant sheme ''Integracija skupina u nepovoljnome položaju u redoviti obrazovni sustav '' potpisala i provela ugovor o sufinanciranju projekta ''Čujete li razliku?''. Projekt je sufinanciran od strane Europske unije iz Europskog socijalnog fonda,  a  unutar operativnog programa ''Razvoj ljudskih potencijala''. 

Projekt je trajao od 21. 08. 2013. do 21. 02. 2015. U ponedjeljak, 16. 02. održana je završna konferencija projekta na kojoj su prikazani ostvareni rezultati. U rubrici "opširnije" te u "foto galeriji" donosimo više o samom projektu i završnoj konferenciji.

Prilažemo i kratki video zapis snimljen u našoj školi.

 


Nositelj projekta:

Osnovna škola Davorina Trstenjaka

Krčka 3

10 000 Zagreb, Hrvatska

Tel/Fax: +385 1 6170-626

Web: http://os-dtrstenjaka-zg.skole.hr

 

Posredničko tijelo razine 2:

Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih

Radnička cesta 37b

10 000 Zagreb, Hrvatska

Tel +385 1 62 74 666; Faks +385 1 62 74 698

defco@asoo.hr

Za više informacija o EU fondovima:

www.strukturnifondovi.hr

PARTNERI U PROJEKTU:

Poliklinika Suvag 

Ul. kneza Ljudevita Posavskog 10

10000 Zagreb, Hrvatska

Osnovna škola Julije Benešića

Trg Sv. Ivana Kapistrana 

32236 Ilok, Hrvatska

Osnovna škola dr.Franjo Tuđman

Zagrebačka bb

32 234 Šarengrad, Hrvatska

Udruga Suncokret-Oljin

Naselak 22

Čujete li razliku?

CAN YOU HEAR THE DIFFERENCE?

Osnovna škola Davorina Trstenjaka potpisala je u kolovozu 2013.godine ugovor s Agencijom za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih o provedbi projekta  ''Čujete li razliku?'' u vrijednosti od  238.012,85 EUR, od čega Europska unija sufinancira 225.874,19 EUR.  Trajanje projekta je 22.08.2013.-21.02.2015.

Cilj projekta je promicati jednake mogućnosti za obrazovanje djece oštećena sluha i olakšavanje njihove socijalne uključenosti u osnovnim školama; povećati uključenost učenika oštećena sluha u osnovne škole prema redovnom obrazovanju te poboljšati kapacitet učitelja i stručnjaka koji rade s djecom oštećena sluha.

Ciljne skupine su učenici s oštećenjem sluha, ali i stručno osoblje u osnovnim školama (nastavnici, pedagozi, psiholozi i jezični terapeuti) koji rade s tim učenicima. 

Osobe s invaliditetom u pravilu imaju manje prilika u obrazovanju, tržištu rada i sl., a u stvarnosti su suočeni sa stvarnim ili potencijalnim prepreka za obrazovanje (i kasnije, posredno, zapošljavanje). To se odražava i na probleme u samopoštovanju, društvenim aktivnostima i zdravlju. Imajući to na umu , prepoznali smo potrebu za uključenjem  osoba s invaliditetom u redovne školske programe. Ranom integracijom osobe s invaliditetom mogu bolje zadovoljiti svoje osobne potrebe, postaju ekonomski i fizički samostalnije, razvijaju svoje profesionalne i socijalne kompetencije te razvijaju sposobnost lakše prilagodbe promjenama.

Tijekom trajanja projekta učinjeno je sljedeće:

preuređenje i prilagodba radnog prostora

Radni prostor u kojemu borave naši učenici valjalo je urediti i prilagoditi kako bi se aktivnosti što uspješnije provodile. Uređene su tri učionice u kojima učenici prije ili nakon završetka nastave zajedno sa svojim učiteljicama/terapeutima provode sve predviđene aktivnosti - pisanje zadaća, učenje, individualni rad … Uvijek još ostane vremena i za igru.

nabava specijalizirane opreme

Bez odgovarajuće opreme nema niti kvalitetne rehabilitacije. Nabavljena su 4 posebna uređaja potrebna za terapiju ili rehabilitaciju slušnih ili govornih teškoća.

U učionice u kojima učenici pohađaju redovitu nastavu postavljena su 4 kompleta koja sadrže pametnu ploču, projektor i prijenosno računalo.

organizacija edukacije

Posebno važan dio ovoga projekta bilo je osposobljavanje i educiranje učitelja za rad s djecom oštećena sluha i/ili teškoćama u govoru, čitanju i pisanju. Ukupno je 56 učitelja završilo posebnu edukaciju u trajanju od ukupno 52 sata. Edukaciju su priredili i proveli stručnjaci iz Poliklinike Suvag, program edukacije odobren je od strane Agencije za odgoj i obrazovanje, a svaki učitelj dobio je i odgovarajuću potvrdu o stručnom usavršavanju.

knjiga/priručnik za učenike sa slušnim ili s teškoćama u čitanju i pisanju

Knjiga je zamišljena kao priručnik za učitelje koji se svakodnevno susreću s učenicima s teškoćama, a posebno sa slušnim teškoćama ili teškoćama u čitanju i/ili pisanju. Autori tekstova su vrhunski stručnjaci iz Poliklinike SUVAG te učiteljice i profesorice OŠ Davorina Trstenjaka.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Antonija Lalić   datum: 19. 2. 2015.

Himna škole - spot

   

Priloženi dokumenti:
HIMNA SKOLE DAVORINA TRSTENJAKA.mp3


Korisni linkovi

   

   


Tražilica

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 7. 2019.

Ukupno: 124332
Ovaj mjesec: 144
Ovaj tjedan: 144
Danas: 13




preskoči na navigaciju