
| « Ožujak 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |

KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE





Multimedijska pismenost kroz plakat i prezentaciju: izvannastavna aktivnost za učenike 3. i 4. razreda
Uvod u rad
1. sat: Analiza plakata u Marmontovoj aleji

Analiza reklamnog plakata

Analiza edukativnog plakata
2. i 3. sat: Samostalan rad učenika - prikaz rezultata analize plakata

Učenica opisuje plakat pomoću zadanih elemenata

Učenik je mobitelom fotografirao plakat koji opisuje.
4. sat: Analiza edukativnih plakata (učenika naše škole) i podjela zadataka za samostalan rad:
priprema materijala za plakate

Analiza edukativnih plakata učenika naše škole (ideje, kreativna rješenja i sl.)
5. sat: Izrada plakata A3 veličine

Učenici izrađuju reklamni plakat za proizvod po izboru

Učenice izrađuju edukativni plakat