« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Učenici 3. d razreda sudjeluju ove školske godine u posebnom maratonu – Maratonu priča. Naime, radi se o natječaju za najbolju priču napisanu pomoću Story teller kockica koji se održava treću godinu zaredom. Mi smo ga u našoj školi organizirali uz pomoć knjižničarke Anite Malkoč Bišćan iz Gradske knjižnice „Ivan Goran Kovačić“ i to baš danas, 1. veljače, na Svjetski dan čitanja naglas.
Učenici su, pomoću Magic seta kockica dobili osnovne elemente priče, a potom su prionuli na zajedničko pisanje. Aktivnost smo završili čitanjem naglas priča koju je osmislila svaka grupa.
Sljedeći korak je odabir najbolje koja će predstavljati 3. d razred, odnosno, našu školu, u završnici Maratona priča.