preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068438
Ovaj mjesec: 4340
Ovaj tjedan: 1074
Danas: 480
Arhiva dokumenata
Tražilica
KA1 Djeca budućnosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+, Kids from the future - Tečaj u Londonu
Autor: Silvija Mađarić, 16. 9. 2018.

Učiteljica Engleskog jezika, Silvija Mađarić, sudjelovala je u sklopu Erasmus+ projekta – Ključna aktivnost 1, na tečaju u Londonu. Naziv tečaja je  “Creative methodology for teachers of English as a foreign language“, a izabran je u skladu s temom projekta „“Kids from the future“, odnosno „Djeca budućnosti“. Tečaj je trajao 5 dana, od 10. do 14. rujna 2018., ukupno 25 sati. Tečaj se održavao u školi Engleskog jezika – Language Link, a na tečaju su ukupno sudjelovale 3 učiteljice iz Europe.
 


Tečaj je osmišljen za učitelje koji podučavaju engleski jezik kao strani jezik, za učitelje koji žele podići razinu inovativnosti i kreativnosti tijekom nastavnog procesa, dijeliti svoje ideje i aktivnosti što se tiče podučavanja stranog jezika te svakako razvijati svoje jezične vještine - tečaj se odvijao isključivo na engleskom jeziku s izvornim govornicima.

Tijekom tečaja posebno smo se osvrnuli na modernije pristupe u podučavanju, kao što su Neuro – Linguistic Programming (NLP) – odnosno Neurolingvističko programiranje, Task Based Learning (TBL) – učenje temeljeno na samostalnom izvršavanju zadataka (projektne aktivnosti) te Dogme language teaching – komunikativni pristup nastavi jezika. Svaka sudionica tečaja imala je prilike, osim teorijskog djela,  pogledati demonstracijski sat svakog navedenog pristupa te održati vlastiti kako bi mogle primijeniti naučeno.

Osim novih pristupa u podučavanju, osvrnuli smo se na važnost korištenja jezičnih igara te pjesama, poezije, dramatizacije, bajki i priča….a sve s ciljem da bismo uvrstili element kreativnosti i inovativnosti u nastavne sate, kako bi učenici bili više motivirani za učenje i sudjelovanje u samom nastavnom procesu. Za sve navedeno, sudionici tečaja dobili su razne primjere aktivnosti i načina provođenja određenih tehnika i pristupa te se sami okušali u realizaciji istih. 

Novi trendovi u podučavanju prikazuju da učenje trebati biti personalizirano (polaziti od učenika i baviti se temama koje su njima bliske), zabavno, suradničko te u svakom pogledu treba razvijati učeničke vještine, a ne prenositi samo znanje (odnosno činjenice). Učenicima trebamo omogućiti višu razinu od pamćenja i pukog reproduciranja činjenica, a u kontekstu podučavanja jezika – trebamo im omogućiti i potaknuti ih na samostalno korištenje jezika te komunikacijsku sastavnicu staviti na prvo mjesto jer jezik nije samo forma. Jezik se neprestano mijenja i razvija se, a učenike trebamo pripremati i omogućiti im samostalno korištenje jezika, s naglaskom na pričanje i komunikacijsku tečnost, a ne na ispravljanju gramatičkih pogrešaka i inzistiranju na točnosti.

Uz nove pristupe u podučavanju, svakako je vrlo dobro uvrstiti i element iznenađenja, odnosno nepredviđenog te odmaknuti se od standardne strukture sata jer nove generacije učenika zahtijevaju drugačiji pristup i odnos učitelj – učenik, ali im i dalje treba biti podrška i pružati pomoć. Učitelj treba dopustiti učenicima slobodu izražavanja i poticati samostalnost u svakom pogledu, ali uz učiteljevo nadgledanje i davanje povratnih informacija.

Podsjetimo se - Osnovnoj školi Eugena Kumičića, Slatina odobren je Erasmus+ projekt kojega finacira Agencija za mobilnost i programe Europske Unije. Naziv projekta je “ Kids from the future“, odnosno Djeca budućnosti. Projekt je započeo 1. srpnja 2018., a trajat će ukupno 14 mjeseci. Iznos financijske potpore je 19 283 eura.  Projekt se nalazi u sklopu programa Ključna aktivnost 1 kojom se podupiru mobilnosti, u našem slučaju,  nastavnog osoblja u svrhu stjecanja iskustva učenja, rada, prakse, usavršavanja... u inozemstvu. U projektu sudjeluje 9 učitelja naše škole.

 

Izvor: Silvija Mađarić, učiteljica Engleskog jezika

 

Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.

Sufinancirano sredstvima programa Europske unije Erasmus+ / Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju