« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
U nastavnom procesu vrlo važnu ulogu ima kreativnost, koja je važna i učenicima i učiteljima. Osim učenika i učitelji kroz kreativnost uče o stilu učenja i sposobnostima svojih učenika kako bi prilagodili nastavu njihovim različitim potrebama. To se odražava na ponašanje učenika i sudjelovanje u učionici. Kada je motivacija učenika visoka, oni stječu nova znanja za život
Kreativne metodologije u redovitim razredima i s djecom s teškoćama u razvoju uče nas kako integrirati kreativnost i inovativnost u poučavanje. Djeca s teškoćama u razvoju mnoge stvari uče spontano: igrajući se, promatrajući, pitajući, eksperimentirajući i osmišljavajući svijet oko sebe. Djeca moraju biti aktivna i kreativna kako bi mogla razviti vlastito razumijevanje svijeta. Djeci u kreativnom učenju pomažu duga razdoblja pažnje kada ih nešto zanima, sposobnost da stvari organiziraju na svoj način te da ih vide s različitog stajališta, istraživanje prije formalnih uputa, želja da stvari bolje upoznaju i korištenje mašte u rješavanju problema.
Primjećuje se da većina učenika najviše vezuju kreativnost uz nastavne predmete koji im omogućuju izradu nekih praktičnih radova, dakle neki opipljivi produkt njihovog rada no kreativnost nam služi i za učenje.
Kroz fotografije prikazat ćemo vam nekoliko inovativnih tehnika podučavanja n matematici, hrvatskom jeziku, prirodi i društvu te prikazati način rada u našim učionicama posebnih odjela
Geometrijski oblici i motorika
Boje i geomterijska tijela
Učenje pisanja slova
Raspoznajemo osjećaje
Koristimo i tablete
Koristimo kartice u nastavi i ostala vizualna sredstva
Ostale primjere kreativnosti u nastavni možete pogledati klikom na link fotogalerija.
Izvor: Ivana Sabolić, edukacijska rehabilitatorica
Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.
Sufinancirano sredstvima programa Europske unije Erasmus+ / Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union