preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068438
Ovaj mjesec: 4340
Ovaj tjedan: 1074
Danas: 480
Arhiva dokumenata
Tražilica
KA1 Djeca budućnosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+, Kids from the future, Tečaj u Portugalu
Autor: Silvija Mađarić, 8. 3. 2019.

Učiteljica razredne nastave Jasna Kizivat i edukacijska-rehabilitatorica Ivana Sabolić sudjelovale su na tečaju „SPECIAL NEEDS: THE CHALLENGE OF INCLUSION “ u Portugalu, u sklopu Erasmus+ KA1 projekta „Kids from the future“ koji se u našoj školi provodi od 1.srpnja 2018. Projekt financijski podržava Agencija za mobilnost i programe Europske Unije. Tečaj je trajao od 25.veljače. 2019. do 2.ožujka 2019. godine. Organizator tečaja je  CREF - Centro de Recursos Educativos e Formação. 
Na tečaju su osim navedenih učiteljica naše škole, sudjelovale su dvije učiteljice iz Španjolske, dvije iz Poljske, jedna iz Slovenije, jedna iz Italije i pet učiteljica iz Litve. 

 


Na ovom tečaju polaznici su dobili nove ideje za uključivanje učenika s teškoćama u razvoju u redovan razred te o načinima korištenje ICT alata.
Tečaj je uključivao praktičan rad s posjetom različitim vrstama škola, službenim i privatnim, poput instituta Hellen Keller i Cercizimbra. Također je uključivao posjet školama koje razvijaju metodologije prema korištenju "Učionice budućnosti" u kojoj će učitelji biti mentori, a ne prenositelji znanja, uključujući mobilne uređaje u obrazovanju.

Tečaj je bio namijenjen nastavnicima i školskom osoblju od predškolske razine do osnovnog, srednjeg, stručnog obrazovanja i obrazovanja odraslih osoba. 
Edukacija je uključivala slijedeće teme: gluhi i slijepi u inkluzivnom obrazovanju, Portugalski obrazovni sustav – učenici s teškoćama u razvoju u redovnoj školi,  osobitosti djece s autizmom, korištenje ICT alata, cerebralna paraliza, boccia game.

Prilikom posjeta različitim vrstama škola promatrali smo odnos inkluzivne društvene i odgojno-obrazovne zajednice prema učenicima s teškoćama, njihovo uključivanje, školovanje, pružanje podrške te vrednovanje postignuća unutar odgojno obrazovnog sustava. Istaknuto  je kako su najvažnije prilike za ostvarivanje potencijala, one prilike koje učenici s teškoćama svakodnevno imaju u svom razredu.

Po završenoj edukaciji organiziran je završni razgovor polaznica iz svih zemalja. Cilj razgovora bio je rasprava i sažimanje svih sadržaja što su ih polaznice imale priliku vidjeti, naučiti, iskusiti te pomoći polaznicama u planiranju, organiziranju i provođenju stečenih znanja u svom radu. Završni zadatak bio je grupni rad gdje je svaka grupa predstavila usvojenost danih sadržaja tijekom tjedna.

 

Izvor: Ivana Sabolić i Jasna Kizivat, učiteljice

 

Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.

Sufinancirano sredstvima programa Europske unije Erasmus+ / Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju