« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
13. ožujka 2019. učiteljica Silvija Mađarić provela je pedagošku radionicu u 7.c razredu na temu Kreativnosti. Na početku radionice učenici su trebali u grupama razgovarati i u alatu Mentimetar zapisati na što ih asocira kada čuju riječ Kreativnost te što je za njih kreativnost. Zatim su učenici izradili svoje umne mape na temu kreativnosti. Nakon toga, učenicima smo iščitali podatke istraživanja (iz knjige KREATIVNOST 4:0: evolucija i revolucija R. Kopal i D. Kokut) kako kreativnost godinama opada.
Rezultati kontrolne skupine ispitanika, u dobi od pet godina, pokazali su da je njih čak 98% bilo u rangu kreativnog genija. Tijekom godina, na istoj kontrolnoj skupini, provodila su se istraživanja koja su na kraju pokazala da je samo 2% ispitanika u odrasloj dobi ostalo u prvotnoj fazi kreativnog genija. Nakon toga razgovarali smo zašto dolazi do pada kreativnost s godinama.
Radionicu smo završili tako što smo proveli nekoliko testova kreativnosti prema knjizi KREATIVNOST 4.0: evolucija i revolucija (R. Kopal i D. Kokut)
Više fotografija možete pogledati na web stranici projekt Kids fom the future.
Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.
Sufinancirano sredstvima programa Europske unije Erasmus+ / Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union