preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068438
Ovaj mjesec: 4340
Ovaj tjedan: 1074
Danas: 480
Arhiva dokumenata
Tražilica
KA1 Djeca budućnosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+, Kids from the future, Anketa - Navike učenja
Autor: Silvija Mađarić, 10. 4. 2019.

9. travnja 2019. učiteljica Silvija Mađarić provela je anketu na temu učenja s učenicima 7.c razrednog odjela. Anketu smo proveli online u google forms-u. Kako nam se bliži kraj školske godine željeli smo učenike ispitati o učenju i navikama učenja te dobiti povratnu informaciju u korištenju metoda i strategija samoreguliranog učenja.


Analiza podataka:

Na pitanje koji odgojni predmet najviše uče većina učenika izjasnila se za matematiku i biologiju, a nešto manji broj za hrvatski jezik, geografiju i kemiju.

Što se tiče odgojnog predmeta kojemu učenici posvjećuju najmanje učenja naveli su hrvatski jezik i povijest, zatim je uslijedio engleski jezik, biologija i njemački te predmeti s jednim glasom tehnička kultura, fizika i geografija.

Kada smo učenike upitali koliko dnevno vremena posvećuju učenja i školskim obvezama najviše učenika odgovorilo je da uče, pišu domaće uratke...pola sata do sat vremena, samo 3 učenika da uče dva do tri sata dnevno te 2 učenika koja su se izjasnila da uopće ne uče.

Većina učenika smatra kako domaće zadaće nemaju smisla, 5 učenika izjasnilo se da im domaći uradak pomaže ponavljanju gradiva i kontinuiranom učenju, a 4 učenika napisalo je kako domaće uratke pišu samo radi ocjene.

Također smo učenicima postavili pitanje za koji školski predmet smatraju da će im najviše biti potreban u budućnosti. Čak 8 učenika napisalo je matematika, 3 učenika engleski jezik, 2 učenika tehnički i hrvatski, a po 1 učenik njemački jezik i biologija.

Kada govorimo o zanimljivosti obrazovnih školskih predmetima učenicima je na prvom mjestu geografija, slijedi engleski jezik, zatim kemija, biologija i hrvatski jezik.

Bilo nam je bitno provjeriti uče li učenici redovito - najviše učenika odgovorilo je da uče prije najavljenog testa i/ili ispitivanja, 5 učenika izjasnilo se da uče svaki dan po malo, a 3 učenika da uče samo pred kraj školske godine da bi popravili prosjek.

Završno pitanje u anketu ticalo se tehnika i strategija učenja, odnosno znaju li učenici tehnike koje im mogu pomoći pri učenju - većina je odgovorila da znaju, a samo manji broj, točnije 4 učenika, da ne znaju.

 

Izvor: Silvija Mađarić, učiteljica engleskoga jezika

 

Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.

Sufinancirano sredstvima programa Europske unije Erasmus+ / Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union

 

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju