« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
9. travnja 2019. učiteljica Silvija Mađarić provela je anketu na temu učenja s učenicima 7.c razrednog odjela. Anketu smo proveli online u google forms-u. Kako nam se bliži kraj školske godine željeli smo učenike ispitati o učenju i navikama učenja te dobiti povratnu informaciju u korištenju metoda i strategija samoreguliranog učenja.
Analiza podataka:
Na pitanje koji odgojni predmet najviše uče većina učenika izjasnila se za matematiku i biologiju, a nešto manji broj za hrvatski jezik, geografiju i kemiju.
Što se tiče odgojnog predmeta kojemu učenici posvjećuju najmanje učenja naveli su hrvatski jezik i povijest, zatim je uslijedio engleski jezik, biologija i njemački te predmeti s jednim glasom tehnička kultura, fizika i geografija.
Kada smo učenike upitali koliko dnevno vremena posvećuju učenja i školskim obvezama najviše učenika odgovorilo je da uče, pišu domaće uratke...pola sata do sat vremena, samo 3 učenika da uče dva do tri sata dnevno te 2 učenika koja su se izjasnila da uopće ne uče.
Većina učenika smatra kako domaće zadaće nemaju smisla, 5 učenika izjasnilo se da im domaći uradak pomaže ponavljanju gradiva i kontinuiranom učenju, a 4 učenika napisalo je kako domaće uratke pišu samo radi ocjene.
Također smo učenicima postavili pitanje za koji školski predmet smatraju da će im najviše biti potreban u budućnosti. Čak 8 učenika napisalo je matematika, 3 učenika engleski jezik, 2 učenika tehnički i hrvatski, a po 1 učenik njemački jezik i biologija.
Kada govorimo o zanimljivosti obrazovnih školskih predmetima učenicima je na prvom mjestu geografija, slijedi engleski jezik, zatim kemija, biologija i hrvatski jezik.
Bilo nam je bitno provjeriti uče li učenici redovito - najviše učenika odgovorilo je da uče prije najavljenog testa i/ili ispitivanja, 5 učenika izjasnilo se da uče svaki dan po malo, a 3 učenika da uče samo pred kraj školske godine da bi popravili prosjek.
Završno pitanje u anketu ticalo se tehnika i strategija učenja, odnosno znaju li učenici tehnike koje im mogu pomoći pri učenju - većina je odgovorila da znaju, a samo manji broj, točnije 4 učenika, da ne znaju.
Izvor: Silvija Mađarić, učiteljica engleskoga jezika
Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.
Sufinancirano sredstvima programa Europske unije Erasmus+ / Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union