preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068438
Ovaj mjesec: 4340
Ovaj tjedan: 1074
Danas: 480
Arhiva dokumenata
Tražilica
KA2 GAME
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Odobren novi Erasmus+ projekt - GAME
Autor: Silvija Mađarić, 7. 9. 2019.

Osnovnoj školi Eugena Kumičića Slatina, ove godine odobren je još jedan Erasmus+ projekt, ali ovoga puta unutar Ključne aktivnosti 2 – školska partnerstva, naziva „GAME“ (Generative Application to Manage Education). Glavni cilj projekta je razmjena dobre prakse. Projekt je službeno započeo 1. rujna 2019. te ukupno traje 24 mjeseca.  Države koju sudjeluju u projektu su Turska (koordinator projekta), Hrvatska, Sjeverna Makedonija, Grčka, Portugal i Latvija.


Našoj školi odobreno je 23.075,00 eura za provođenje mobilnosti u sklopu projekta u kojima će sudjelovati učitelji i učenici naše škole, a voditeljica projekta je Silvija Mađarić, učiteljica Engleskoga jezika.

Prva mobilnost planirana je u studenom ove godine na kojoj će sudjelovati dva učitelja i četiri učenika te predstavljati Osnovnu školu Eugena Kumičića Slatina.


Tijekom trajanja projekta želimo educirati i osnažiti učitelje u području kreativnog i inovativnog načina poučavanja kako bismo približili školu učenicima 21. stoljeća. U sklopu projekta integrirat ćemo raznovrsne igre u različite nastavne predmete s ciljem motiviranja učenika na sudjelovanje u aktivnostima i drugačijeg način poučavanja od dosadašnjeg tradicionalnog, Također ćemo organizirati brojne događaje poput Dana društvenih igara, Dan znanstvenih trikova i eksperimenata, izrađivati vlastite društvene i didaktičke igre te potaknuti učenike na kritičko mišljenje i rješavanje problemskih zadataka kroz igru.

 

 

 

Izvor: Silvija Mađarić, koordinatorica projekta

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju