« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Tijekom studenog i prosinca 2019., u sklopu Erasmus+ KA2 projekta naziva G.A.M.E., učenici naše škole izrađivali su i rješavali rebuse, kako na hrvatskom jeziku, tako i na engleskom jeziku. Rebus je zagonetka predstavljena kombinacijom slika, slova i znakova i iz njihovog odnosa se nalazi rješenje. Rješenje rebusa može biti samo jedna riječ, ali i čitava rečenica ili izraz. U nastavku članka možete pogledati rebuse koje su osmislili naši učenici i uspješno ih rješavali iz različitih nastavnih predmeta.
Učenici 1.b razreda i učiteljica Spomenka Bošnjak izrađivali su rebuse na satu Razrednog odjela u sklopu teme Učimo učiti. Nakon objašnjenja što su to rebusi učenici su razumjeli zadatak i uspješno realizirali. Radili su u skupinama. Svaka skupina je sama osmislila jedan pojam. Na kaju sata zajednički smo odgonetali zadane rebuse.
Učenici 2.c razreda i učiteljica Vesna Košutić također su se okušali u rješavanju rebusa u skupinama. Učenici su u sklopu nastave Hrvatskoga jezika od dobivenih riječi u rebusu osmišljavali rečenice i razvijali govornu komunikaciju.
Učenici 4.a i 4.c razreda okušali su se u rebusima na engleskom jeziku. Učenici i učiteljica Kristina Premec izrađivali su rebuse koji su otkrivali riječ ili frazu na engleskom jeziku te ih potom uspješno rješavali.
Obrnuta učionica na nastavi kemije u sedmom razredu - učenici su rebusima došli do naslova nastavne jedinice i ključnih pojmova. Nakon obrade sami su izradili svoje rebuse na slobodnu temu iz kemije za 7.razred s učiteljicom kemije Rajkom Avirović Gaća.
Učenici 7.c razreda na satu Hrvatskoga jezika su izrađivali rebuse prilikom interpretacije djela za cjelovito čitanje. Djelo je Gustav Schwab, Najljepše priče klasične starine. Nakon izrade rebusa učenici su po skupinama izlagali svoje rebuse i objašnjavali pojmove vezane uz mitove koje su pročitali. Sat je protekao u zabavnom i edukativnom ozračju.
Učenici 8.b razreda osmišljavali su rebuse na engleskom jeziku koji su predstavljali riječ ili frazu. Učenici su potom svoje radove zamijenili po skupinama te uspješno rješavali zagonetke.
Projekt G.A.M.E. (Generative Application to Manage Education) provodi se u sklopu Erasmus+ projekta unutar ključne aktivnosti 2. U projektu sudjeluju škole iz Turske (koordinator projekta), Hvatske, Portugala, Grčke, Latvije i Sjeverne Maktedonije te projekt traje ukupno 24 mjeseca (2019 - 2021). Proejkt financira Agencija za mobilnost i programe Europske unije u iznosu od 23.075,00 eura.
Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.
Sufinancirano sredstvima programa Europske unije Erasmus+ / Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union
Izvor: Silvija Mađarić, koordinatorica projekta