« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Dana, 20.12.2019., učiteljice Engleskog jezika Kristina Premec i Silvija Mađarić, organizirale su za učenike Dan društvenih igara u sklopu Erasmus+ projekta G.A.M.E. Učiteljice su učenike četvrtih razreda upoznale s 4 igre koje su tematski bile povezane s Božićem, a to su - Snježnja kraljica 123, taboo, rebusi i Pogodi tko sam. Nakon igranja društvenih igara, učiteljice su s učenicima provele kratki upitnik. Taboo, Rebusi te Pogodi tko sam, igre su koje kroz projekt želimo impletemetirati u školski kurukulum s naglaskom na društveno - humanistička i jezična područja.
Rezultati anketnog upitnika:
Sudjelovalo je ukupno 46 učenika četvrtih razreda.
Na prvo pitanje - Je li ti se svidio ovaj događaj - igranje (društvenih) igara u školi, 37 učenika odgovorilo je pozitivno, 8 djelomično te 1 učenik negativno.
Na drugo pitanje - Kako si se danas osjećao/osjećala tijekom igranja društvenih igara - 43 učenika odgovorila su sretno, 2 učenika dosadno te 1 učenik nervozno.
Na treće pitanje - Bi li htio/htjela ponoviti ovaj događaj, odnosno igranje igara u školi, 44 učenika odgovorila su da, te 2 učenika ne.
Na četvrto pitanje - Koja ti je današnja igra bila najzanimljivija - 21 učenik odgovorio je Taboo, 13 učenika Pogodi tko sam sam te 12 učenika ponovno bi željelo rješavati Rebuse.
Projekt G.A.M.E. (Generative Application to Manage Education) provodi se u sklopu Erasmus+ projekta unutar ključne aktivnosti 2. U projektu sudjeluju škole iz Turske (koordinator projekta), Hvatske, Portugala, Grčke, Latvije i Sjeverne Maktedonije te projekt traje ukupno 24 mjeseca (2019 - 2021). Proejkt financira Agencija za mobilnost i programe Europske unije u iznosu od 23.075,00 eura.
Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.
Sufinancirano sredstvima programa Europske unije Erasmus+ / Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union
Izvor: Silvija Mađarić, koordinatorica projekta