preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068438
Ovaj mjesec: 4340
Ovaj tjedan: 1074
Danas: 480
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
RAZVOJNO-INTEGRATIVNA SUPERVIZIJA U OSNOVNOJ ŠKOLI EUGENA KUMIČIĆA
Autor: Darko Vencl, 11. 1. 2011.

      U okviru stručnog usavršavanja učitelja i stručnih suradnika, u OŠ E. Kumičića od studenog 2010. godine provodi se razvojno-integrativna supervizija u kojoj sudjeluju učitelji razredne nastave uz stručne suradnike škole. Kroz desetak susreta, sudionici će proći kroz različite tehnike koje će im pomoći u razvoju osobnih i profesionalnih kompetencija i olakšati buduće rješavanje problema i poteškoća s kojima se susreću u radu.  


       Voditeljica supervizijske grupe je viša savjetnica u Agenciji za odgoj i obrazovanje Mirela Skelac koja u stručnom članku koji se bavi temom supervizije kaže sljedeće: 

„Razvojno-integrativna supervizija neophodna je u profesionalnom razvoju učitelja. Ona omogućuje kontinuirani osobni i profesionalni razvoj učitelja i produbljuje razumijevanje odnosa među ljudima, prije svega odnosa s učenicima i roditeljima. Ona olakšava prepoznavanje uzroka nastanka problema te omogućava poduzimanje kvalitetnijih intervencija. Kontinuirani supervizijski rad pomaže smanjivanju profesionalnoga stresa, koji je kod učitelja čest zbog složenosti i težine problema i nedovoljnih mogućnosti njihova rješavanja. Učitelji u superviziji, učeći iz svoga neposrednoga iskustva, bolje razumiju odgojno-obrazovnu problematiku i osnažuju se za aktivno traženje konstruktivnih rješenja te tako pridonose kvaliteti odgoja i obrazovanja.“
(M. Skelac: Razvojno-integrativna supervizija  školi, Napredak, br. 19 (2008.) str.169) 

 



Izvor: Jelena Janjić, pedagoginja


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju