« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
U sklopu programa Međunarodne Eko škole u RH u OŠ Eugena Kumičića 07. travnja 2017. godine održan je Dan Eko-škole – Dan projektne nastave.
U program Međunarodne eko-škole OŠ Eugena Kumičića uključila se 2004.godine, te kroz program od sedam koraka prvi put stekla Zelenu zastavu 2005. godine, te od tada program kontinuirano provodi.
Eko-škole su najširi interdisciplinarni pristup odgoju i obrazovanju za okoliš na svim razinama odgoja i obrazovanja kod nas i u svijetu. Program Eko-škole je međunarodna inicijativa kojoj je cilj razvijanje svijesti o potrebi promjene načina života – od nemarne potrošnje k razumnom trošenju resursa kojima raspolaže planet Zemlja.
TEME koje smo obrađivali su:
ZDRAV ŽIVOT – VIŠI RAZREDI -5. – 8. RAZRED
PRIJEVOZ – NIŽI RAZREDI - 1. -4. RAZRED
MOTO: ZDRAVE ŽIVOTNE NAVIKE
Kroz temu Prijevoz učenici nižih razreda upoznali su vrste i organizaciju prijevoza u našoj županiji, utjecaj prijevoza na kvalitetu življenja, planiranje održivog razvoja- zdrav život u kontekstu povećanja biciklističkog prometa ili pješačenja, prijevoz do škole- organizacija i mogućnosti promjene, onečišćenje zraka. Kroz nastavne jedinice : Promet i zdravlje -1. razredi, Prometni znakovi -2. razredi, Prijevozna sredstva na mom putu od kuće do škole -3. razredi i Promet i okoliš -4. razredi, učenici su naučili zašto škole i učenici trebaju brinuti o prijevozu. Cilj nam je bio potaknuti učenike i djelatnike škole da u školu dolaze pješice ili biciklom ili da racionaliziraju prijevoz automobilom a sve u svrhu očuvanja zdravlja, racionalne potrošnje resursa i poticanja ekološkog načina življenja.
Više slika pogledajte ovdje.
Učenici predmetne nastave obradili su temu :ZDRAVE ŽIVOTNE NAVIKE ,sa naglaskom na ODGOVORNU PREHRANU I KRETANJE (proizvodnja ,prerada ,distribucija ,priprema ,tržište .....hrane), kao i analizu prehrambenih navika u našim krajevima ,te u cijelom svijetu .
Izrađivale su se piramide zdrave prehrane ,analizirao kemijski sastav hrane, obradila tema važnosti biološke raznolikosti u našem vrtu ,pitanje značaja uzimanja svježe i neprerađene hrane , problemi sve veće distribucije hrane od proizvođača do potrošača ,ekološki otisak hrane ,empatija za gladne u svijetu ,pravedna plača za poljoprivredne proizvođače ,muke oka izgleda ,TEN STEPS TO GOOD HEALTH ,pripremala se voćna salata ........... i još brojne jezične i praktične aktivnosti . Cilj je bio upoznati učenike sa UN – ovim programom „Pravo na hranu „ ,„Sve manje resursa ,povećanje broja stanovnika, sve manje dostupnog tla , nestašica vode i degradacija tla zahtijevaju od nas da promislimo na koji način najbolje iskoristiti dostupne resurse kako bi ih sačuvali za buduće generacije .
Eko koordinatori:
Vesna Košutić, učiteljica razredne nastave
Jasmina Krznarić, učiteljica biologije