« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Učenici prvašići sa svojim učiteljicama Renatom Grahovac (1.a), Blaženkom Marić (1.b) i Ljiljanom Marendić (1.c) u mjesecu rujnu 2017. godine posjetili su školsku knjižnicu u kojoj ih je knjižničarka Melita Schmitz upoznala s prostorom školske knjižnice, načinom posudbe knjiga te s Pravilnikom školske knjižnice.
Dobrobiti čitanja u djetetovu razvoju višestruke tako što se povećava vokabular i proširuje se opće znanje, razvija se djetetova imaginacija, ali ono što je najvažnije jest razvoj empatije i altruizma u onim trenucima kada se dijete suživljava s likom književnoga teksta te se stavlja u poziciju da promišlja što lik osjeća, misli i zašto postupa na određeni način.
Zato je važno da se djeci čita od rođenja, a pogotovo da se poticanje čitanja provodi u nižim razredima osnovne škole kako bi se stekla navika čitanja.
Apeliramo na roditelje da dozvole svojoj djeci da sami čitaju lektire i sami rješavaju zadatke vezane uz lektiru kako bi razvijali svoje kognitivne sposobnosti te se kolateralno oblikovali u dobre i kvalitetne osobe.