« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Iako je to već vjerojatno notorna činjenica, daje se na znanje da je OŠ Eugena Kumičića jedna od triju škola na području Virovitičko-podravske županije (uz OŠ Suhopolje i SŠ Marka Marulića iz Slatine) koja sudjeluje u provedbi Eksperimentalnog programa Cjelovite kurikularne reforme Škola za život. Inače, naša je škola jedna od 48 osnovnih škola s područja Republike Hrvatske koje su izabrane za sudjelovanje u Programu te taj izbor svakako želimo opravdati.
Učitelji naše škole se vrijedno pripremaju od travnja ove godine da bi reformu provodili što spremnije, što sigurnije, a time i- što bolje, a ona zahvaća učenike prvog, petog i sedmog razreda (potonje u tzv. STEM području- biologiji, kemiji i fizici).
Najveći se zaokret treba primijetiti u pristupu učenju i vrednovanju.
Za učenje to znači da nastava treba manje biti usmjerena na poučavanje učitelja/ice, a više na same učeničke aktivnosti unutar nastavnog predmeta u kojima će oni učiti kroz činjenje i kritičko razmišljanje, ali usmjerava se i na sam proces učenja i razvoj sveukupne učenikove osobnosti.
U vrednovanju je naglasak na osviještenosti da ono ne znači (samo) ocjenjivanje, već mu je cilj poticati učeničku samostalnost, praćenje napretka svakog učenika te pružanje povratne informacije učeniku u svakoj fazi njegova rada, bilo da se radi o znanju, vrijednostima ili vještinama.
Ovim ste putem pozvani pratiti izvještaje o aktivnostima vezanim uz provođenje Eksperimentalnog programa, a njih ćemo se truditi davati pravovremeno, ažurno, objektivno i jasno.