« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Za kraj ove godine donosimo vam nekoliko primjera kreativnog načina podučavanja engleskog jezika, a navedene aktivnosti u članku prezentirane se na tečaju u Londonu na kojemu je sudjelovala učiteljica Engleskoga jezika, Silvija Mađarić, a naziv tečaja je “Creative methodology for teachers of English as a foreign language“.
U ovom članku želimo prikazati primijenjene tehnike i strategije u poučavanju engleskog jezika koje su se radile na spomenutom tečaju, a nešto od navedenoga od prije nam je dobro znano. Ove godine stavili smo fokus na jezično izražavanje učenika, a odmakli smo se od metode prevođenja i poučavanja gramatike. Svakodnevnom pokušavamo u nastavu integrirati Task Based Learning (TBL) i Neuro-Linguistic Programming (NLP). Nastavu smo još više obogatili dramskim metodama i igri uloga, pjesmama, igrama, pričanju priča...
Interaktivne bilježnice - zapisujemo plan ploče na malo drugačiji način
Akrostih - pisanje pjesama
Running dictation (aktivnost u paru) - diktat pokreta, čitanja, govorenja, zapisivanja
Poučavanje kroz pjesme - Past simple tense
Debata - dobre i loše strane mobitela
Izrada postera te samostalno izlaganje učenika
Igranje društvenih igara te učenje kroz igru
Izvor: Silvija Mađarić, učiteljica Engleskoga jezika
Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.
Sufinancirano sredstvima programa Europske unije Erasmus+ / Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union