preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068438
Ovaj mjesec: 4340
Ovaj tjedan: 1074
Danas: 480
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+, Kids from the future, Kreativnost u nastavi
Autor: Silvija Mađarić, 31. 12. 2018.

Za kraj ove godine donosimo vam nekoliko primjera kreativnog načina podučavanja engleskog jezika, a navedene aktivnosti u članku prezentirane se na tečaju u Londonu na kojemu je sudjelovala učiteljica Engleskoga jezika, Silvija Mađarić, a naziv tečaja je “Creative methodology for teachers of English as a foreign language“.
 

 


U ovom članku želimo prikazati primijenjene tehnike i strategije u poučavanju engleskog jezika koje su se radile na spomenutom tečaju, a nešto od navedenoga od prije nam je dobro znano. Ove godine stavili smo fokus na jezično izražavanje učenika, a odmakli smo se od metode prevođenja i poučavanja gramatike. Svakodnevnom pokušavamo u nastavu integrirati Task Based Learning (TBL) i Neuro-Linguistic Programming (NLP). Nastavu smo još više obogatili dramskim metodama i igri uloga, pjesmama, igrama, pričanju priča...

 

Interaktivne bilježnice - zapisujemo plan ploče na malo drugačiji način

 

Akrostih - pisanje pjesama

 

Running dictation (aktivnost u paru) - diktat pokreta, čitanja, govorenja, zapisivanja

 

Poučavanje kroz pjesme - Past simple tense

 

Debata - dobre i loše strane mobitela

 

Izrada postera te samostalno izlaganje učenika 

 

Igranje društvenih igara te učenje kroz igru

 

Izvor: Silvija Mađarić, učiteljica Engleskoga jezika

 

Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.

Sufinancirano sredstvima programa Europske unije Erasmus+ / Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju