preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068438
Ovaj mjesec: 4340
Ovaj tjedan: 1074
Danas: 480
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Pokaži što znaš!
Autor: Darko Vencl, 14. 1. 2019.

Učenici 3.c razreda su 11. siječnja 2019. godine upriličili zajedno s učiteljicom Željkom Novotni svoj „Dan za prezentacije“ kao završnicu, krunu dvomjesečnog istraživačkog rada o gospodarstvu našeg zavičaja, inegrirano s razrednim projektom „Zanimanja u zavičaju“ i nekoliko međupredmetnih tema od kojih bi trebalo posebno istaknuti međupredmetnu temu Učiti kako učiti. 


U okviru te teme učenici su proširivali i produbljivali znanja o načinu rada na projektima, istraživačkom oblik učenja, suradničkim oblicima, te savladali osnove izrade Power point prezentacija. Također su ponovili pravila izrade plakata i slikovnica kao oblika prezentiranja rezultata istraživanja. Kroz ove aktivnosti do izražaja je došlo tematsko poučavanje koje nije rascjepkano na predmete, već se tema proučavala inegrirano s više aspekata što je sličnije stvarnom životu, iako se može istaknuti da se najviše radilo na satima Prirode i društva, Hrvatskog jezika, Sata razrednika i Likovne kulture.

Iako je za učenike još trajao zimski odmor, u petak su se prema dogovoru okupili gotovo svi učenici. Pozivu na naš Prezentation day odazvao se i dio roditelja tako da su nam i oni aktivno uveličali događaj.

Učenici su se okušali u samostalnom izlaganju, odgovarali na pitanja svojih suučenika, učiteljice pa čak i roditelja, sami su postavljali pitanja ostalim učenicima da provjere koliko su ih slušali… Dakle, razvijali su brojne vještine. Neki od naslova su: Šume nizinskog zavičaja, Uzgoj svinja, Pčelarstvo moga zavičaja, Gospodarstvo nizinskog zavičaja, Poljoprivredni strojevi i alati, Od pčele do meda, Ratarstvo, Nizinski zavičaj, Brašno – proizvod moga zavičaja, a nakon prezentacije „Pšenica – od zrna do pogače“ slijedila je degustacija vrlo ukusnih kiflica na čemu se zahvaljujemo Maku i njegovoj mami. 

Kako je prema novom kurikulumu Škole za život definiran jedan od elemenata vrednovanja nastave prirode i društva upravo vrednovanje istraživačkih vještina kroz koje se prati i ocjenjuje rješavanje problema, izrada prezentacija, sposobnost izlaganja i objašnjavanja… tako su i učenici bili nagrađeni za svoj trud odgovarajućim, zajednički dogovorenim ocjenama. 



Izvor: Željka Novotni, učiteljica razredne nastave


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju