« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Halloween običaj je dio kulture zemalja engleskog govornog područja i kao takvog o njemu učimo na satima engleskog jezika jer je i sastavni dio kurikuluma za nastavni predmet Engleski jezik.
Obilježavanje Halloweena u školama je način da učenicima približimo druge kulture i da na drugačiji i zabavniji način proučimo i poučimo o drugim kulturama. Cilj je naučiti što Halloween zapravo jest i od kud je takav običaj potekao te uočiti sličnosti s našom kulturom i našim običajima.
Učiteljica Dora Jajić i učenici u Područnoj školi Vaška izrađivali su slime te na kraju imali Halloween party s prigodnim pjesmama i grickalicama.
Učiteljica Kristina Premec i učenici drugih razreda zaigrali su Halloween memory game na pametnoj ploči te izradili duhove izrezujući obris dlana na papiru, koji su potom ukrasli po želji.
Učenici 5.c razreda i učiteljica Iva Vilček na satu engleskog jezika gledali su strašni filmić ''Haunted house'', dobro se prestrašili, ali usput ponovili nazive životinja i prostorija u kući. Nakon toga u parovima su igrali igru ''Scary candy toss'' u kojoj je jedan član bacao, a drugi hvatao slastice u platnenu vrećicu. Za kraj su se počastili uhvaćenim slatkišima.
Učenici šestih razreda, s učiteljicom Silvijom Mađarić, na početku sata pogledali su kratki filmić o načinu obilježavanja Halloween-a u zemljama engleskog govornog područja. Zatim su zaigrali Halloween osmosmjerku u parovma na tabletima i na pametnoj ploči, a nakon toga i Halloween bingo. Za kraj sata počastili smo se strašnim slatkišima i pogledali prigodni crtić.
Učenici 8.a razreda, s učiteljicom Silvijom Mađarić, okušali su se u pisanju poezije. Ovakav način izražavanja nazivmo Blackout Poem - pjesma nastaje iz teksta koji je prethodno dan učenicima. Učenici u tekstu trebaju pronaći riječi koje će tvoriti njihovu pjesmu te ih uokviriti / zaokružiti, a zatim ostatak teksta obojiti i/ili ilustrirati crtežom, a da bude u skladu s temom pjesme.
Gala Brunović, 8.a
Lana Kovačević, 8.a
Davor Kizivat, 8.a
Izvor: aktiv engleskog jezika