preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068438
Ovaj mjesec: 4340
Ovaj tjedan: 1074
Danas: 480
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Rezultati provedenih anketa za učenike, roditelje i učitelje o nastavi na daljinu
Autor: Nataša Valinčić, 10. 4. 2020.

Od 16.3.2020. živimo u virtualnom svijetu za vrijeme nastave – nastave na daljinu. Kako smo se svi snašli u tome, pogledajte u rezultatima provedenih anketa.

ANKETNI UPITNIK ZA UČENIKE I UČITELJE – postavljen 30.3.2020.

Pitanje je bilo : Zadovoljan/zadovoljna sam nastavom na daljinu. Molim Vas da na skali od jedan do pet izrazite svoje mišljenje.

Pitanje

učenici

573/560

učitelji

39/53

Broj 1 -u potpuno sam nezadovoljna

 

30/5,1 %

1 /2,6 %

broj 2-djelomično sam nezadovoljan,

 

56/9,6 %

2/5,1 %

broj 3- zadovoljan sam,

 

121/20 %

7/17,9

broj 4-djelomično sam zadovoljan,

 

200/34,) %

23/59 %

broj 5-u potpunosti sam zadovoljan

 

166/21,1 %

6/15,4 %

Ako zbrojimo broj odgovora i postotke  3., 4. i 5. element koji označavaju Zadovoljstvo nastavom na daljinu, tada možemo zaključiti da je:

  • 487/ 85 % učenika zadovoljno  nastavnom na daljinu
  • 36/ 92,3 % učenika zadovoljno nastavom na daljinu

Ovo je situacija nakon dva tjedna Škole na daljinu, vrijeme uhodavanja i snalaženja u virtualnoj nastavi kako učenika tako i učitelja. A kakva je nakon 4 tjedna nastave, pogledajte u nastavku. No vidjet ćete što kažu i učitelji i roditelji naših učenika. (u privitku)


Od 561 učenika naše škole, na anketu je odgovorilo 449 učenika. Na neka pitanja nisu odgovorili. Učenici su, nakon mjesec dana online nastave, promijenili mišljenje o virtualnoj učionici, s obzirom na rezultate 1.ankete o zadovoljstvu nastavom na daljinu. Ipak, učenicima se nastava u pravoj školi više sviđa (80%). Većina učenika se snalazi u virtualnim učionicama (58%), manji broj djelomično (37,9%), a tek nekolicina se ne snalazi (4,1%). U virtualnoj učionici im se posebno sviđa što su kod kuće, što imaju više vremena za rješavanje zadataka i što ih rješavaju po svom rasporedu, što im učitelji daju zanimljive zadatke i što ih rješavaju na računalu, mobilnom telefonu i tabletu. Najveći problem učenicima je otvaranje/učitavanje dokumenata u raznim formatima te linkova pa ne mogu poslati zadaću. Učenici imaju najveći problem s otvaranjem dokumenta u PPT (39,6%), Word(36,1%) i PDF formatu (23,4%). Učenici pristupaju u virtualne učionice putem mobilnih telefona, stolnih računala, tableta i laptopa u podjednakim postotcima. Usprkos problemima, 35,4% učenika rijetko ima tehničkih problema prilikom rada. 54% učenika sami rješavaju zadatke, dok s 38,8% učenika rade roditelji, dok puno manji broj učenika (7,2%) rade s nekim drugim (prijateljicom, prijateljem ili nekim drugim članom obitelji). Većina naših učenika zna poslati komentar, poslati zadaću, napisati dokument i pregledati popis svojih odrađenih zadaća. Učenicima je bitno da sve naprave na vrijeme i da znaju koliko su dobili bodova iz određenih zadataka, ali im je isto tako bitan komentar učitelja. 38% učenika voli vidjeti uratke drugih. 50,5% učenika provodi 2 do 4 sata u virtualnoj učionici, što je puno manje nego na nastavi u pravoj školi, a 30% tvrdi da provode vremena u virtualnoj učionici, koliko i u školi, a tek nekoliko njih da provode više od 8 sati u virtualnoj učionici. Većina učenika smatra da su zadaće zahtjevne, ali i pitaju za pomoć kad im je potrebna. I za kraj, većina naših učenika nema prijedloga kako bi im se olakšao rad u virtualnoj učionici, a neki bi ipak voljeli da im učitelji zadaju manje zadaća, više videopoziva ili videa u kojima učitelji objašnjavaju gradivo.

Ovakvi rezultati su nam poticaj za unaprjeđenje daljnjeg rada u realizaciji nastave na daljinu i motivacija za načinima rada u skladu s interesima naših učenika.

Na temelju rezultata ankete roditelja, može se reći da su velika većina roditelja zadovoljna načinom organizacije nastave na daljinu (83,9%), što je ujedno i motivirajuće za daljni rad i planiranje podrške za nastavu na daljinu. Gotovo svi roditelji, koji su ispunili anketu, navode da njihova djeca svakodnevno prate nastavu na daljinu (98,5%) te 45,7% smatra da njihova djeca utroše od 2 do 4 sata dnevno na izvršavanje zadataka, što je zapravo vremenski puno manje nego kada su na klasičnoj nastavi u školi. Nešto više od polovice roditelja, koji su dali odgovore, smatra da su djeca opterećenija nastavnim obavezama, a najčešći razlog navode potpunu samostalnost učenika pri obradi novog gradiva te nedostatak učiteljevih objašnjenja. Posebno ohrabruje da velika većina roditelja kvalitetu komunikacije između učitelja i učenika te rad nastavnika procjenjuje izvrsnim. Ovakvi rezultati su nam dodatni poticaj za unaprjeđenje daljnjeg rada i ulaganje truda pri realizaciji nastave na daljinu.

Učitelji naše škole se dobro ili odlično snalaze u nastavi na daljinu i zadovoljni su svojim radom i smatraju da učenici sudjeluju kao i na nastavi u školi. U dosadašnjoj provedbi nastave na daljinu, učitelji su posebno zadovoljni povratnom informacijom učenika, njihovom motivacijom, sudjelovanjem i snalaženjem u raznim digitalnim alatima, ali i vlastitom participacijom u svemu tome te suradnjom s roditeljima, koja je, prema njihovom mišljenju, jednaka kao i do sada. Njihov je najveći problem, kao i kod učenika, tehničke naravi – problem s internetskom vezom, opterećenost sustava, a time i učitavanje dokumenata, a manji postotak ima problema s organizacijom dana, ali i nekoliko njih smatra da nedostaje edukacija o načinu rada u nastavi na daljinu. Većina učitelja je zadovoljna podrškom koju dobiva od svojih kolega/ica, stručnih suradnika i ravnateljice, a nisu zadovoljni podrškom savjetnika i MZO-a. Većina učitelja smatra da učenici sudjeluju u aktivnostima uz njihove individualizirane mjere podrške, da istražuju i izrađuju složenije radove, ali i da se učenici međusobno vrednuju. Stava su da oni učenici koji su radili u pravoj školi, rade i sada i trude se, no da su u nastavi na daljinu, došli do izražaja oni učenici koji su u školi introvertirani i koji imaju strah pred drugima iznijeti svoje razmišljanje. Većini učitelja je potrebno dosta vremena za pripremu za nastavu, unos u e dnevnik, komunikaciju s učenicima, roditeljima, ispravljanje zadaća, a su svi dostupni tijekom cijelog dana. Uz pisane upute, svi učitelji koriste i dodatne digitalne materijale kako bi učenicima olakšali rad kod kuće i svi se u tome dosta dobro snalaze.Neki učitelji održavaju sat u realnom vremenu putem videopoziva ili grupnog razgovora. Većina smatra da učenici nisu preopterećeni količinom zadanog.I učiteljima je sve to novo pa istražuju koje bi novine mogli unijeti u nastavu, a možda izbaciti nešto što nije toliko bitno. Koliko je nastava na daljinu stresna za učenike, stresna je i u velikoj mjeri za učitelje. Svi se nadaju da će ovakva nastava kratko još trajati, ali i da je ovo jedno veliko novo, pozitivno iskustvo, u kojem su nešto novo i oni naučili, ali i obogatili svoju informatičku pismenost.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju