preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068438
Ovaj mjesec: 4340
Ovaj tjedan: 1074
Danas: 480
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt „Škola mira i prijateljstva“ predstavljen Učiteljskom vijeću OŠ Eugena Kumičića
Autor: Silvija Mađarić, 18. 9. 2020.

Na Učiteljskom vijeću OŠ Eugena Kumičića, voditeljica projekta Melita Schmitz, predstavila je 1. rujna 2020., projekt „Škola mira i prijateljstva“  financiran sredstvima Europske unije, vrijednost projekta je 25.446 eura, preko Erasmus+ programa  Ključne aktivnosti 1 – mobilnost u svrhu učenja za pojedince. 
Projekt će trajati petnaest mjeseci i to od 6. rujna 2020. do 5. prosinca 2021. godine, a cilj projekta je jest prevencije međuvršnjačkog zlostavljanja i zlostavljanja putem interneta te razvoja pozitivnih socijalnih vještina kod učenika, učitelja i roditelja. 


U projektu sudjeluje 11 učitelja: tri učiteljice Engleskoga jezika (Silvija Mađarić, Iva Vilček i Kristina Premec), učiteljica Hrvatskoga jezika (Ivana Strupar), učiteljica Prirode/Kemije (Rajka Avirović Gaća), četiri učiteljice razredne nastave (Vera Menčik, Željka Novotni, Vesna Košutić i Renata Grahovac), učitelj Tehničke kulture (Ivan Drokan)  i stručna suradnica knjižničarka (Melita Schmitz).

Sukladno postavljenom cilju sudionici projekta sudjelovat će na edukacijama u dva polja: prvo polje djelovanja odnosi se na uočavanje, sprječavanje, djelovanje i što je najvažnije prevencija međuvršnjačkog zlostavljanja i zlostavljanja na internetu (cyberbulling), a drugo polje djelovanja odnosi se na razvoj pozitivnih socijalnih vještina svih sudionika nastavnoga procesa te usvajanje vještina kao što su pomnost (mindfulness) i vježbe disanja kao i vježbe za tijelo koje poboljšavaju koncentraciju i opće stanje duha i tijela, a  koje se još kao takve nisu provodile tijekom nastavnoga procesa.

Pozornost će se usmjeriti i na ambijent učionice  u kojemu učenici provode vrijeme te će ono postati okružje koje je pozitivno za učenje i koje je ugodno za sve sudionike nastavnoga procesa.

Krajnji cilj ovoga projekta jest odgovoriti na potrebe pojedinca u užurbanoj današnjici punoj neizvjesnosti  i  također stvoriti okolinu i uvjete za rad koji će rezultirati usvajanjem ključnih kompetencija koje su potrebne za konkurentnost na tržištu rada, ali koje prvenstveno trebaju zadovoljiti potrebu osobnog rasta i razvoja pojedinca.

 

 

Izvor: Melita Schmitz, voditeljica projekta





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju