preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068438
Ovaj mjesec: 4340
Ovaj tjedan: 1074
Danas: 480
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Hoće li nam ovo pomoći?! Sredstvima MZOS-a nabavljeni priručnici za poboljšanje pismenosti učenika
Autor: Silvija Mađarić, 23. 9. 2020.

Doba digitalnih tehnologija i svakodnevne upotrebe društvenih mreža pomogli su u osvještavanju i uočavanju gorućeg problema pučanstva u našoj zemlji, a to je temeljna i poražavajuća nepismenost. Unatoč najvećoj satnici hrvatskoga jezika u programima osnovnoškolskog obrazovanja, pravopisne pogreške i oskudno izražavanje uočljive su kod svih dobnih skupina i kod, nažalost, akademski obrazovanih ljudi što se može smatrati općim neuspjehom pokušaja usvajanja jezičnih pravila tijekom školovanja, a i dalje u životima pojedinca. 

 


U svrhu što većega kontakta i dostupnosti temeljnih priručnika za usvajanje pravila u hrvatskome jeziku na inicijativu knjižničarke Melite Schmitz iz Osnovne škole Eugena Kumičića iz Slatine, nabavljeni su jezični priručnici, tj. gramatika, pravopisi i rječnici hrvatskoga jezika, za učionice razredne nastave, učionice hrvatskoga jezika te područne škole kako bi stalno i bez prepreka bili nadohvat i učenicima i učiteljicama, a u svrhu poboljšanja pismenosti, razumijevanja riječi te jezičnoga izražavanja učenika. Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta kroz projekt „Škola za život“ doznačilo je sredstva za nabavu priručnika ove vrste kao i drugih materijala koji će biti potrebni u nastavnome procesu, a koji do sada još nisu bili financirani.

Hoće li to pomoći da učenici iz osnovnoškolskog obrazovanje uporno ne izlaze s temeljnim pravopisnim pogreškama pišući „kuča“, „neznam“, „nemogu“ unatoč trudu nastavnika i predviđenim planovima i programima koji se upravo bave ovom tematikom?! Na ovo pitanje  u ovome trenutku se ne zna odgovor, ali bar se može vjerovati da će ovakvi postupci pridonijeti opismenjavanju učenika i što kvalitetnijem jezičnom izražavanju jer upravo ono i jest temelj za kvalitetno učenje i usvajanje znanja tijekom cjelokupnog školovanja jedne osobe. 

 


Izvor: Melita Schmitz, dipl. bibl. savjetnik





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju